30. 3. 2014

On My Wishlist #1

On My Wishlish je meme od Book Chick City a můžete ho najít snad úplně všude, takže určitě nemusím vysvětlovat, o co jde. I já jsem se rozhodla zapojit. Asi nebude vycházet moc pravidelně, ale pokusím se zveřejnit nějakou knihu minimálně každou druhou neděli. Proč jsem se do toho vrhla? Protože se mi většinou líbí knížky, které většina lidí nečte, a moc ráda bych ty málo známé ráda představila.







Takže dneska to bude relativně nový objev: The Girl with All the Gifts of M. R. Carey.

Melanie is a very special girl. Dr Caldwell calls her 'our little genius'.
Every morning, Melanie waits in her cell to be collected for class. When they come for her, Sergeant keeps his gun pointing at her while two of his people strap her into the wheelchair. She thinks they don't like her. She jokes that she won't bite, but they don't laugh.
Melanie loves school. She loves learning about spelling and sums and the world outside the classroom and the children's cells. She tells her favourite teacher all the things she'll do when she grows up. Melanie doesn't know why this makes Miss Justineau look sad.

Už ta anotace zní tak skvěle, že jsem okamžitě letěla na The Book Depository a sledovala ceny (které jsou úděsné, ale to už je jiná kapitola). Zrovna ta obálka, kterou vidíte nahoře, je od paperbackové verze a není to podle mě žádný zázrak, ale na druhou stranu není ani ošklivá. Na GoodReads má kniha spoustu kladných ohlasů, takže to je rozhodně také plus. Co se týče děje, rozhodně byste neřekli, o čem to vlastně doopravdy je. Jedná se o (předpokládám úchvatnou) kombinaci postapokalyptického thrilleru a pohledu na zombie z trochu odlišné stránky. Protože (neměl by to být spoiler) ta malá Melanie, která je tak speciální, mezi tyhle zombie patří. 
Tahle kráska vyšla někdy v lednu tohoto roku, takže je to relativně novinka, což znamená, že si na ní ještě chvilku počkám. O českém překladu jsem zatím neslyšela, nějak ho asi ani nečekám. 

A jak se líbí vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat