2. 3. 2014

Your Bookish Identity TAG

Začínám na tomto blogu s tagem. Vím, je to divné, ale vždycky mě tagy bavily a cítím, že bych měla nějak příjemně začít i tady. Taky by mě mí čtenáři mohli víc poznat, Trinity není jen přezdívka, ale i identita, takže proto jsem zvolila právě tuhle výzvu. Doufám, že si jí užijete! ;) 


1. V jakém fantasy nebo dystopickém světě byste chtěli žít?
To je opravdu těžké zodpovědět. Je tu tolik světů, ve kterých bych chtěla žít, ale i těch, ve kterých bych žít nechtěla. Moje volba je asi Středozem. Vždycky jsem se chtěla toulat tamním světem, vidět Imladris, Osamělou horu, Gondor, Rohan, Mordor, Kraj a všechno kolem - protože jak Pán Prstenů, tak i všechny ostatní knížky jako Hobit a Silmarilion jsou perfektní.

2. Kdo by byl váš knižní partner?
Bože, tak to nevím! Asi bych nikoho z nich za partnera nechtěla, ale kdybych musela, byl by to Erik Northman ze série Pravá krev, protože s tím je alespoň sranda (aneb kdo četl, pochopí). Všichni sice volí Peetu, Edwarda, Jacoba a podobně, ale já tyhle týpky moc v lásce nemám, navíc občas jsme si s Erikem tak trochu podobní.

3. Kdo by byl ve světě Percyho Jacksona váš rodič?
Percyho jsem nečetla, ale co tak vím, jde o řecké bohy, takže mojí matkou by mohla být Athéna a otcem třeba Hermés. Sice si jsou příbuzní, ale tam to byl jeden velký incest.

4. Do které bradavické koleje byste patřili?
Těžko říct. Podle různých testů do Nebelvíru, ale Zmijozelu bych se upřímně taky nebránila. Ale každá kolej je dobrá, já bych byla ráda, kdybych v Bradavicích vůbec byla. 

5. Jaké zvíře by bylo vaším patronem ve světě Harryho Pottera?
Asi tygr. K tygrům jsem neměla žádný vztah do doby, kdy jsme s rodinou byli v zoo, mohlo mi být asi deset, a já jsem strávila asi půl hodiny u tygřího výběhu. Ono to zvíře vůbec nevypadalo, jako by mě chtělo sežrat nebo tak a měla jsem zvláštní pocit. Taky jsem mu prý povahově dost podobná.

6. Se kterou knižní postavou se alespoň trochu ztotožňujete?
Nejprve jsem si řekla, že vlastně vůbec nemám ponětí, ale vzápětí mě napadly hned dvě postavy - Charlie z Ten, kdo stojí v koutě a taky Elly z Když byl bůh králík. Je tu strašně moc různých postav, ale s těmihle jsem se ztotožnila asi nejvíc.

7. Kdybyste si mohli vybrat, stali byste se upírem nebo vlkodlakem?
Není to tak, že bych neměla ráda vlkodlaky, ale rozhodně bych chtěla být upír. Ne jako ten v Twilight, nechci se třpytit, je to divné, ale třeba představa upíra v Pravé krvi se mi líbí. A v Interview s upírem by to bylo také zajímavé, i když jestli bych se měla probudit a být jako Louis, to radši zůstanu člověkem.

8. Ve kterém knižním světě byste nechtěli žít?
Asi v dystopické budoucnosti v Dívce na klíček. Podle mě je to nejlepší dystopie, kterou jsem zatím četla, protože je to opravdu krutý svět, z celého textu sálá beznaděj. Nikdo to tam doopravdy nemá lehké, ani hlavní hrdinové, a z postav, které nám autor představí, přežije jen hrstka.



Žádné komentáře:

Okomentovat