1. 4. 2014

Bylo nebylo #1

Bylo nebylo je na mém blogu od teď čtvrteční meme z blogu Kath. Cílem je popadnout knihu, kterou právě čtete, otevřít jí na první stránce a vypsat první větu. Blogger očividně dneska nějak nefunguje, takže se mi článek jaksi publikoval už teď... No, nevadí. :D



Momentálně čtu knihu Paprika od japonského autora jménem Jasutaka Cucui (čtěte, jak je to napsané). Japonské autory já vždycky můžu. Tohle je Cucuiho nejtlustší kniha vydaná u nás a i když má jen asi 320 stránek. Další díla z jeho pera, která se chystám číst, jsou Peklo a Konec stříbrného věku. Tuhle knihu čtu jen a pouze doma, protože se s tou obálkou docela bojím mezi své pubertální spolužáky. :D

„Tósaku Tokita vstoupil do ředitelny."

3 komentáře:

  1. To má ale děsivou obálku! :D (A pubertálně úchylní spolužáci jsou peklo stupně největšího.)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně tak obálka taky celkem děsí tedy :D
    Tohle meme zní zajímavě :)
    První věta z knížky co čtu já:
    The shockwave from the explosion threw Otto tumbling out of control through the air.
    :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta obálka je naprosto divná a zároveň neskutečně zajímavá. S touto knihou jsem se setkala úplně poprvé a to ted tady u tebe... Budu si o ní muset zjistit nějaké info. :)

    OdpovědětVymazat