19. 6. 2014

Top 10 Tuesday Summer - Úvodní

Zdravím! Jak už vám asi došlo, rozhodla jsem se zapojit do meme 10 Ten Tuestay. Jen trošičku netradičně. Podle kalendáře by témat mělo být devět, já ale začnu o trochu dřív, konkrétně hned další úterý, protože pro mě prázdniny začnou hned den poté.




Rozhodla jsem se tenhle projekt pojmout malinko netradičně. Pokud nevíte, o co jde, můžete se podívat na stránku (snad) tvůrců, The Broke and Bookish. A protože je nuda psát pořád jen o knížkách, vyskytnou se tam také poněkud odlišná témata:

  1. Top Ten of Summer TBR
  2. Top Ten OCD Bookish Habits
  3. Top Ten Classic
  4. Top Ten Authors I Would DIE to Meet
  5. Top Ten Fictional Worlds  
  6. Top Ten Bookish Memories
  7. Top Ten WOW Endings
  8. Top Ten TV Shows
  9. Top Ten Books I've Read So Far This Year
  10. Top Ten Historical Periods

Takže, to by byl takový malý úvod. Snažila jsem se vybrat vždycky něco knižního a něco neknižního, abyste mě poznali zase z jiné stránky. Do vyplňování se vrhnu už teď, protože pak červenci budu pryč, což znamená, že se mi minimálně nebude chtít nic psát. Nicméně v druhé polovině měsíce se zase můžete těšit na spoustu recenzí. Abych to vysvětlila, nesnáším moře. A každý rok musím s babičkou do Řecka. Jsem ráda, že mám tu příležitost, ale vyvalovat se deset dní na pláži prostě není nic pro mě. Tak si čtu. Což je reálná možnost dohnat GoodReads Challenge.







Žádné komentáře:

Okomentovat