2. 7. 2014

Měsíční shrnutí - Červen


Konečně jsem se vrátila z Itálie. Dovolená byla poměrně příjemná, ale radši bych si to strašné vysvědčení vyzvedla poslední den. Takhle pro něj budu muset jít zítra. Nicméně, co se června týče, skoro vůbec jsem nečetla. Hlavně proto, že jsem musela zachraňovat strašně moc známek (a pár jsem si jich stihla i pokazit). No jo, nejsem zrovna nejpilnější student. Omyl, nebyla jsem, protože odteď už budu muset začít fakt makat. Ale dost o škole, jdeme na knihy!





PŘEČTENÉ
Za minulý měsíc jsem přečetla jenom tři knížky. Strašné, co? Měla jsem pár dní (asi tři) na to, abych to dohnala v Itálii, jenže tam jsem byla neskutečně unavená a špatně se mi tam četlo - buď to bylo nehorázně nepohodlné, nebo jsem na to neviděla, prostě děs. Nicméně jsem tam alespoň dočetla knihu číslo tři, na kterou brzy vyjde recenze - Pyramids od Terryho Pratchetta. Ještě se mi do rukou dostaly dvě knihy - Živí mrtví: Vzestup Guvernéra, což byla sice dobrá knížka, ale nehodnotila jsem jí nijak vysoko (receze zde). No a ta poslední stálá doopravdy za to - Analfabetka, která uměla počítat od Jonase Jonassona (recenze). No, byla to jen jedna knížka v angličtině, což je hrůza, navíc mi nejvíc času zabraly obě české (Pyramidy asi šest hodin čistého času, Analfabetka skoro týden a stejně tak Živí mrtví, měla bych se stydět).


PRÁVĚ ČTU 
Momentálně jsem se konečně pořádně pustila do Good Omens od Pratchetta a Gaimana (geniální počin, určitě jí v recenzi vychválím do nebe). Protože se léto nese ve znamení klasiky (a v knihovně nic jiného neměli), ukořistila jsem dvě bondovky, z nichž jednu, Goldfinger, právě čtu. Je to kratičké, asi sto padesát stránek, takže bych to mohla stihnout za odpoledne.



CHYSTÁM SE ČÍST
Teď mám v plánu dvě knížky - Fangirl a Staříka. Možná si budu muset trochu zredukovat počet knížek z knihovny, protože je jaksi rozhodně nepřečtu. A taky si chci objednat další anglické knížky, takže jsem fakt zvědavá, kolik toho přečtu. Vždycky si dávám hodně vysoké cíle, ale když je splním, mám pak dvojnásobný pocit uspokojení, takže tak.


KOUPENÉ
Opět jsem si koupila jenom dvě knížky a to The Dragon Keeper od Robin Hobbs a The Restaurant at the End of the Universe od Douglase Adamse. Na obě dvě se hrozně moc těším a měla jsem co dělat, abych je nezačala číst hned potom, co jsme je rozbalila (tudíž dneska). Obě mají hrozně krásné obálky, takže je ještě minimálně týden nedám do knihovničky.


MOST ANTICIPATED NA ČERVENEC
Další měsíc přinese určitě spoustu zajímavých knížek. Já osobně se docela těším na Illusive od Emily Lloyd-Jones. Ostatní knihy jsou většinou YA, což není můj šálek čaje, ale musím přiznat, že všechny vypadají poměrně slušně! 

2 komentáře:

  1. The Dragon Keeper má opravdu nádhernou obálku - o téhle knížce jsem ještě neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, ty jsi četla také Analfabetku! Doufám, že se ti líbila. Je to jedna z mých nejoblíbenějších knih, také jsem na ni psala recenzi. Jdu se podívat na tu tvou. Snad ti nevadí, že ti tu na blogu pořád brouzdám. :D Je to jeden z nejzábavnějších blogů, na kterém jsem kdy byla!! :)

    OdpovědětVymazat