6. 7. 2014

Seriálový TAG

Ahojky! Dneska jsem se rozhodla udělat malou změnu. Místo On My Wishlist (knížky, co jsem chtěla, mám tenhle měsíc už nakoupené) tu bude tag týkající se seriálů. Není tak úplně můj vlastní, prostě jsem našla filmový tag a trochu si ho upravila k obrazu svému. Má to asi 22 otázek, snažila jsem se trochu rozepsat a nacpat tam úplně všechny seriály, na které koukám, což se naneštěstí nepodařilo, protože jich je fakt hodně. Takže na konec připojím takový malý seznam toho, co jsem sledovala (sleduji).




1. Nejoblíbenější seriál všech dob?
Kdybych musela vybrat jeden, tak to bude Doctor Who. Na tenhle seriál jsem začala koukat hrozně dávno, myslím že na první sérii a zamilovala jsem si ho naprosto okamžitě. Mimochodem, jsem strašně neoriginální, ale můj doktor je Desítka. Kupodivu. Prostě je to týpek. Teď koukám na Classic Who a to je taky nářez. I am proud Whovian! 

2. Oblíbená epizoda tohoto seriálu?
Samozřejmě, všechny epizody jsou skvělé, ale pro mě jsou top The Time of Angels a Empty Child. Nemám ráda horory, ale u hororového filmu jsem se v životě tak nebála jako u těchto epizod. Navíc mi to vydrželo tak týden. Po The Time of Angels byl můj výlet do Prahy docela vtipný, hlavně pod koněm. :D

3. Oblíbený (seriálový) herec, herečka?
Tak samozřejmě David Tennant, kterého jsem teď viděla v Much Ado About Nothing a byl tam úžasný, pak určitě Dylan Moran, což je (mimo toho, že hraje v Black Books) stand-up komik, jehož humor mi naprosto sedí a vždycky mám pocit, že mi roztrhá bránici na cucky. Co se hereček týče, tak ty moc nesleduji, ale mám ráda Karen Gillan a Jennu Coleman. 

4. Nejoblíbenější režisér/scénárista?
Mark Gatiss! Píše Doctora, Sherlocka a myslím, že má prsty i v The League of Gentleman, což jsou seriály, které miluju. Nikoho jiného nesleduji a Moffat je masový vrah.

5. Moje guilty pleasure?
(I never feel guilty about pleasures.) Tím, že sleduji True Blood, jsem se nikdy moc nechlubila, takže asi tohle. Je to poměrně drsné, ale na druhou stranu tam nejsou žádní trapní, třpytiví upíři a hrudník Edwarda se s tím Erikovým nedá vůbec srovnávat. (Viking rulezzz!)

6. Oblíbený doják?
Ichi Ritoru no Namida je ten nejsmutnější seriál, který jsem kdy v životě viděla. Je natočen podle skutečných událostí a když chci vidět něco smutného, pustím si tohle. Pořád a pořád mě utvrzuje v tom, že život je prostě krutý.

7. Postava, která mě nejvíc děsí?
Pokud se počítá Weeping Angel, tak ten. Pravděpodobně to bude chtít ale někoho (a ideálně člověka). Nemám postavu, které bych se nějak bála, ale jsou dvě, které mě zároveň děsí a fascinují - Hannibal Lecter z (překvapivě) Hannibala a Jim Moriarty ze Sherlocka. 

8. Seriál, který miluješ, ale ostatní o něm nemají ani páru?
Pokud pominu všechny japonské seriály, tak musím zmínit Black Books, protože jednak to nikdo, koho znám, v životě neviděl, jednak je to prostě perfektní počin. Hlavně v něm hraje a vymyslel ho komik Dylan Moran.



9. Seriál, který moc nemusíš, ale ostatní ho milují?
Těch je! Tak třeba Simpsonovi, Futurama, Pretty Little Liars... A tak. 

10. Oblíbená seriálová dvojce?
Vynechám páry a prostě řeknu dvojici - Bernard a Manny z Black Books, protože tihle dva jsou prostě nepřekonatelní. Úplně skvěle se doplňují, což je vlastně důvod, proč jsou Black Books tak úžasné.

11. Seriál, na který se můžu dívat znovu a znovu?
Sherlock! Nikdy mě neomrzí koukat se na něj znovu a znovu, všechny epizody jsem viděla nejmíň pětkrát. Ono co nám zbývá, když bude čtvrtá série až další rok.

12. Máš crush na nějakou herce/herečku?
Teď momentálně ani tak ne, ale David Tennant je David Tennant. ;D

13. Oblíbený seriálový záporák?
To je fakt těžké, protože všichni záporáci jsou prostě geniální. Hannibal, Jim Moriarty...

14. Který seriál tě nejvíc překvapil?
The League of Gentleman. Původně jsem si myslela, že to bude něco na způsob Monty Pythonů, ale je to ucelenější. 

15. Kdyby ses mohla podívat na jeden nový seriál, který by to byl?
Neverwhere (Neil Gaiman!). Už jsem o tomhle seriálu slyšela strašně moc (chvály), takže jsem na něj hrozně moc zvědavá. 

16. Který seriál doporučuješ každému na potkání?
Black Books! Everyone need to see it! Je to tak neskutečně vtipný a super seriál (irský přízvuk!). Pokud jste ho neviděli, tak ho opravdu doporučuji, protože je prostě úžasný - humor, postavy, všechno. (Jsem divná, když chci, aby můj budoucí manžel byl jako Bernard, akorát bez pití a cigaret? :D)

17. Seriál, který máš ráda, ale nikdo by to do tebe neřekl?
Top Gear. Většinou holky pořady o autech nesledují, ale já miluju auta, motorky a všecho, co se jich týká. Tedy logicky i TG. Chlapi jsou prostě úžasní a není lepší prázdninový program než maraton speciálů Top Gearu.

18. Jeden seriál, který podle tebe neměl být nikdy natočený?
To nemůžu říct. Buď se mi totiž líbí, nebo nelíbí a v tom případě na něj nekoukám. Ale myslím, že by se svět obešel bez všech těch soap oper (viz. třeba Ordinace). 

19. Seriál, který dal nejvíc zabrat tvojí bránici?
Aby byla nějaká změna, tak napíšu Legal High. Je to japonská komedie o právníkovi, který je tak trochu svérázný a vlastně to dělá jen pro peníze. Nicméně je správně trhlý a o komické situace tady vážně není nouze. Japonský humor je sice trochu odlišný, ale když si na to zvyknete, rozhodně se nebudete nudit. 

20. Nejdivnější seriál, který jsi kdy viděla?
Awake je ta nejdivnější věc, kterou jsem kdy viděla. Zároveň je to ale fakt dobrý seriál. Detektiv nabourá v autě se ženou a synem. Od té doby žije ve dvou realitách. Jeden den je se svým synem. Jde spát, probudí se a žije s manželkou. Otázka je, co je skutečnost a co je sen. Ještě mi chybí poslední díl, ale to asi rok, chtěla bych si dát někdy maraton a konečně to zjistit. 

21. Oblíbené žánry?
Jak jste si asi mohli všimnout, nejradši mám komedie. Nevím proč, ale britský humor je skvělý a já se směju ráda (a často něčemu morbidnímu). Pak taky science fiction/fantasy. Ono spíš záleží na náladě, ale je pravda, že kromě romantických seriálů se můžu dívat úplně na cokoliv.

22. Seriál, u kterého se modlíš za pokračování? 
Těch je hodně, ale u většiny je pokračování jisté, takže teď momentálně chci další Black Books. Má jen tři řady a v podstatě neskončil, takže je možné, že se rozhodnou udělat další řadu. Já jí potřebuji, protože lepší komedie prostě neexistuje.


Takže, dám sem malý přehled všeho, co právě sleduji: 
Doctor Who, Sherlock, Torchwood, Ripper Street, The League of Gentleman, Black Books, The Hour, Black Mirror, My Mad Fat Diary, Awake, Hannibal, True Blood, Top Gear, Legal High (a další japonská dorama)

2 komentáře:

  1. To je tak krásný seznam! Jsou tam všichni mí oblíbenci, ale prostě Black Books <3. A když už tu zmiňuješ Monty Python, jak se ti líbí oni? A mimochodem, znáš Six Feet Under? To je zase seriál, který já miluju a nikdo kolem mě ho nezná. Sice to není ani komedie, ani britské, ale je to fakt pecka.

    OdpovědětVymazat