28. 7. 2014

TMI TAG

Abych pořád nepsala jen recenze (pomalu ale jistě mi z toho začíná hrabat), říkala jsem si, že taky napíšu něco o sobě. Do tohohle tagu se mi nejdřív nechtělo, ale pak jsem potřebovala něco, u čeho bych mohla trošku odreagovat. Doufám, že se vám to bude líbit. Původně jsem si říkala, že bych se odhodlala a natočila to, ale jednak jsem srab a jednak nemám vlastně ani pořádně na co, takže doufám, že se vám bude líbit. :)





1: Co máš zrovna na sobě?
Černé legíny a černé tílko. Což asi hodně vypovídá o mojí oblíbené barvě.

2: Bylas někdy zamilovaná?
Člověk nikdy neví, upřímně mám sama v hlavě docela guláš, takže těžko říct, ale řekla bych, že ano.

3: Prošla sis někdy příšerným rozchodem?
Tak žádný rozchod asi nebude nějak příjemný, ale zatím ne, což nevím, jestli mám být ráda nebo ne.

4: Kolik měříš?
Když se měřím doma, je to 160 centimetrů, u doktorky nebo někde, kde to mají přesně, je to většinou tak 157 centimetrů. Jop, jsem poměrně mrňavá, ale vyhovuje mi to. Ono být malá má spoustu výhod - sice někam nedosáhnu, ale můžu poprosit někoho vysokého a skvěle se tak seznamuje (v mém případě to moc nefunguje), případně si můžu vzít jak chci vysoké podpatky bez toho, aniž bych byla jako žirafa (nebo větší než můj pánský doprovod).

5: Kolik vážíš?
Váha se neříká! Ale prozradím, že můj BMI index je naprosto v pořádku.

6: Nějaká tetování?
Nemám a upřímně ani nechci, protože jednak se mi to víc líbí na cizích, jednak mám hrůzu z toho, když mi někdo rýpe do těla, což zahrnuje operace, tetování, očkování, odběr krve...

7: Nějaký piercing?
Kromě propíchnutých uší nic a opět po něm netoužím, ze stejného důvodu jako tetování.

8: OTP?
Jé, to je hodně těžká otázka... V první řadě nemám OTP, hlavně ne v knížkách, tohle nějak neřeším, ale jinak je to asi Spock a Uhura. I v těch starých dílech, i v novém filmu. Nejsem Trekkie, to rozhodně ne, ale Star Trek vážně žeru.

9: Oblíbený seriál?
Těch mám mraky, hlavně Doctor Who, Sherlock, Black Books, The League of Gentlemen, Top Gear, Hannibal, Star Trek, True Blood... Jsou jich fakt mraky, ale většinou nesleduji to, co většina lidí (Doctor a Sherlock je výjimka), třeba Once Upon a Time, Pretty Little Liars a tak, všechno tohle jde mimo mě.

10: Oblíbené kapely?
Já poslouchám hodně kapel a nedá se říct, že mám nějakou oblíbenou, kapely většinou neřeším, ale pokud bych to měla brát na počet písniček, které se mi líbí, tak třeba Florence and The Machine, Lordi, Metallica...

11: Něco, co ti chybí?
Knížky, ty mi budou chybět vždycky.
A momentálně někdo, kdo by mi namasíroval záda, protože od jednoho úrazu mě často strašně bolí. :D

12: Oblíbená píseň?
Zase, nemám žádnou oblíbenou písničku. Teď hodně často poslouchám Sinnerman od Niny Simone, což je sice trochu starší, ale pořád geniální, taky dneska rozhodně nepohrdnu jazzem a swingem (20. léta rulezzz!)

13: Kolik ti je let?
Skoro sedmnáct. A vůbec na to nevypadám. :D Je úplně normální, že mě nechtějí pouštět na filmy od patnácti, dřív i od dvanácti. Což je mimochodem úděsné, protože pořád musím všude nosit občanku. :D

14: Jaké jsi znamení?
Lev, ale vůbec to na mě nesedí.

15: Jakou vlastnost by měla mít tvá drahá polovička?
Tady asi nebudu úplně originální. Smysl pro humor, milý... Nemám přehnané nároky, spíš seznam vlastností, které jsou takový malý... bonus. A ne, vůůůbec nejsem náročná. :D

16: Oblíbený citát?
Miluji citáty Neila Gaimana a dalších spisovatelů. Vlastně mám hrozně moc oblíbených citátů a mám je na papírcích všude po pokoji (hned se mi ráno líp vstává), takže tady malá ukázka:

“Sometimes you wake up. Sometimes the fall kills you. And sometimes, when you fall, you fly.” - Neil Gaiman
“You get ideas from daydreaming. You get ideas from being bored. You get ideas all the time. The only difference between writers and other people is we notice when we're doing it.” - Neil Gaiman
“Go and make interesting mistakes, make amazing mistakes, make glorious and fantastic mistakes. Break rules. Leave the world more interesting for your being here.” - Neil Gaiman
“Life is sometimes hard. Things go wrong, in life and in love and in business and in friendship and in health and in all other ways that life can go wrong. And when things get tough, this is what you should do. Make good art.” - Neil Gaiman
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.”  - Haruki Murakami


17: Oblíbený herec/herečka?
Oblíbených herců mám hrozně moc: Tom Hiddleston, Lee Pace, Karl Urban, David Tennant, Math Smith, Mads Mikkelsen, Alexander Skarsgard...
Oblíbených hereček zase tolik nemám, ale v poslední době jsem si oblíbila Karen Gillan a Jennu Coleman.

18: Oblíbená barva?
Černá, červená a bílá, ideálně kombinace.

19: Hlasitá nebo klidná hudba?
Záleží na tom. Jazz potichu, metal nahlas, zbytek něco mezi tím.

20: Kam vedou tvé kroky, když jsi smutná?
Většinou do pokoje, do postele, občas taky někam ven, záleží na počasí  a na tom, jak hodně smutná jsem.

21: Jak dlouho strávíš ve sprše?
Asi tak dvacet minut, z toho čtvrt hodiny si myju vlasy, pokud se snažím je umýt pořádně, jinak i míň. Byla bych schopná se sprchovat půl dne, miluju teplou sprchu.

22: Jak dlouho ti trvá se ráno přichystat?
Tak čtvrt až půl hodiny, nijak moc tu ranní péči nepřeháním.

23: Bylas někdy přímým účastníkem bitky?
Ehm, mám pocit, že párkrát na táborech během her, možná i ve školce, poslední dobou se nebiju a ani nepotřebuju. Nemám ráda hádky, takže se snažím těmhle věcem vyhnout a i když bych neměla, většinou ustoupím.

24: Co tě přitahuje?
Ehm. :D To hodně záleží, ale u chlapa když je vysoký.

25: Co spolehlivě odradí?
Takové to "já jsem pán všeho a  ty si teď sedni na zadek", případně pak ještě když je někdo prase (mlaská, krká...)

26: Důvod, proč sis založila blog?
Protože jsem grafoman (pořád potřebuju něco psát) a miluju knížky. Neznala jsem nikoho, kdo by měl podobný vkus jako já a říkala jsem si, že přes blog se můžu vypsat a pak s tím nebudu otravovat okolí. :D

27: Z čeho máš strach?
Musím se přiznat, že jsem celkově paranoidní. Ve tmě (to si představuji, kdo všechno mě může přepadnout a znásilnit), v letadle (čím víc létám, tím je to horší) a podobně. Taky nemám ráda výšky, ale jen v určitých situacích, nemám ráda takové ty schody do spirály nebo když vylezu na provaze (a samozřejmě rozhledny), ale někdy mi to nevadí. Není to tak, že bych měla hrozný strach, spíš je mi špatně a bojím se, že spadnu.

28: Poslední věc, co tě rozbrečela?
Poslední dobou jsem vůbec nebrečela, ale na konci V for Vendetta jsem k tomu neměla daleko.

29: Naposledy, cos někomu řekla, že ho máš ráda?
Já tohle neříkám. U nás v rodině se to nedělá, my si rozumíme i beze slov, takže to říkat nemusím.

30: Význam tvého blogerského jména?
Není to nic moc světoborného. Když jsem jednou psala, otevřela jsem si generátor jmen (moc užitečné, mimochodem) a našla jsem tam mojí přezdívku. Pak o půl roku později, když jsem si zakládala blog, se mi tohle jméno vybavilo a říkala jsem si proč ne, docela to sedí.

31: Poslední kniha, cos přečetla?
Teď si nejsem úplně jistá, ale asi Kroniky Jakuba Vandrovce od Andrzeje Pilipiuka.

32: Kniha, kterou zrovna čteš?
The Long Earth od Terryho Pratchetta. Skvělá knížka, doporučuji!

33: Poslední seriál, co jsi viděla?
Včera jsem to zkoušela s True Blood, dneska si dám maraton sedmé řady a pak půjdu buď na re-watch Hannibala nebo tak.

34: Poslední osoba, se kterou si mluvila?
Tuším, že někdo z rodičů.

35: Vztah mezi tebou a osobou, které si jako poslední psala sms?
Mamka, myslím, že máme výborný vztah, když o tom tak přemýšlím, máme toho hodně společného (knížky, crush na Lokiho/Toma, Madse a Alexandra Skarsgarda :D).

36: Oblíbené jídlo?
Mořské plody a ryby, to můžu pořád, jinak pečivo, saláty...

37: Místo, které bys chtěla navštívit?
Nejvíc Japonsko, Skotsko, Holandsko, Sibiř, Tibet... Spíš by bylo lehčí říct, kam bych nechtěla. :D

38: Poslední místo, které jsi navštívila?
Konzum? :D Jinak Řecko. ;)

39: It's just a little crush...nějaká platonická láska?
Ehm, tak těch je docela dost a myslím, že z předchozích otázek je celkem jasné, o koho jde. :D

40: Naposled, cos někoho políbila?
Já se moc nelíbám. Vím, konzerva, ale u nás v rodině to není normální a já se nechci ocumlávat s cizími lidmi (said "Forever Alone").

41: Naposledy, co tě někdo urazil?
To už si nepamatuji. Já se neurazím snadno, jsem spíš flegmatik a vyvolat ve mě nějakou bouřlivější emocionální odezvu je docela těžké. (I'd love to be upset, but I just don't care).

42: Oblíbená příchuť sladkostí?
Čokoláda, rozhodně.

43: Na jaké hudební nástroje hraješ?
Jako malé děcko jsem byla nucena hrát na flétnu, potom od třetí do páté třídy jsem hrála na kytaru. V posledním roce mi došlo, že hudební nástroje nejsou nic pro mě, a začala jsem jezdit na koni.

44: Oblíbený šperk?
Prstýnky, ačkoliv je moc nemusím. Nenosím ani náušnice, náramky...

45: Poslední sport, cos hrála?
Včera jsem byla běhat, předevčírem kick box a předtím koně.

46: Poslední písnička, cos zpívala?
A Little Party Never Killed Nobody a Hardrock Hallelujah. :D

47: Oblíbená balící hláška?
Fakt nemám oblíbenou balící hlášku. :D Vlastně nemám ráda balící hlášky, hlavně ty šovinistické, to si ode mě pak dotyčný vyslouží buď pohrdlivý pohled, nebo kopanec do slabin v případě, že zajde dál (a přísahám, že se to už párkrát stalo).
Já balící hlášku nemám, jsem ráda, že pozdravím. :D

48: Použilas ji někdy?
Jak říkám, žádnou nemám, už samotný pozdrav je na mě poměrně složitý. :D I am a high-functioning sociopat. :D

49: Naposledy, co ses s někým sešla?
Včera.

50: Jak ses původně měla jmenovat?
Kdybych měla být kluk, tak Filip nebo Martin, rodiče se nemohli rozhodnout. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat