27. 8. 2014

Back To School Read-A-Thon - Pondělí + Úterý

Tak jo, trochu pozdě, ale pondělní shrnutí mého Read-A-Thonu je tu! V pondělí večer už se mi nechtělo nic dělat, dočetla jsem knihu někdy v jedenáct a protože jsem moc nespala asi dva týdny předtím (alergie, ha ha), okamžitě jsem usnula. Ale druhý den jsem si všechno přepsala. Z cáru papíru politého čajem.




PONDĚLÍ

Začala jsem pracovat na dvou cílech - dočíst rozečtené knihy (mám za sebou dvě) a podívat se na minimálně tři filmy. Začala jsem se koukat na Pád, ale došla jsem jen do půlky. Je to perfektní film. Potřebovala bych takových víc. A teď ke knihám.

Miss Peregrine's Home for Peculiar Children (Ransom Riggs) - 46 stran, dočteno
Prachožrouti (Paolo Bacigalupi) - 198 stran, dočteno

Celkem přečteno 244 stran, dočteny 2 knihy ze 3.

Sice jsem toho nepřečetla moc, ale zase se potřebuji dostat do toho Read-A-Thonového šílenství. Jinak mám při pondělku ještě upozornění. Já ani nedoufám, že přečtu všech těch pět knih, spíš je to tak, že si dám vyšší cíl a pak si za ním jdu, což je pro mě lepší, než kdybych pak všechno v pátek splnila a v sobotu a neděli začala prokrastinovat. Jup. Recenze budu psát buď jednu, dvě během tohoto týdne, případně až od září, což je ideální, protože budu mít dost co dělat.


ÚTERÝ

No, vzhledem k tomu, že mě zaskočila mírná migréna, jsem tomu čtení moc nedala. Ale zvládla jsem přečíst 46 stran z The Long Earth, což je mimochodem naprosto boží záležitost. Jsem na straně 268, občas vůbec nechápu, jak může někdo něco takového napsat, ale jak jsem už psala, tahle knížka bude jednou z těch top za letošní rok, pokud si to u mě autoři do konce nějak hodně nerozhází.

The Long Earth (Terry Pratchett) - 46 stran

Celkem přečteno 308 stran.

Filmy jsem začala stahovat, takže se do nich pustím, ale pravděpodobně ne dneska, protože pořád ještě zobu... painkillers. Jak se tomu říká česky? :D No, to je jedno. Jdu si užít konečně normální počasí, uvařit si čaj a číst.

Ještě jedna věc. Na Twitteru a Instagramu můžete sledovat moje fotky, pokud se taky účastníte, případně chcete vidět všechny pohromadě, používám #btsreadathon. Občas ho někam zapomenu přidat, ale to se poddá. :D

3 komentáře:

  1. Tak to si vedeš docela dobře. :)
    Já si na hashtagy pořád nějak nemůžu zvyknout. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já nikdy moc nebyla pro to, abych četla pro rychlost - čtu pro zábavu docela pomalu, protože tak si můžu vychutnat každou větu z knížky a pořádně si to představit. :)
    Od Prachetta jsem ještě nic nečetla, ale asi 5 let se na to už chystám. :D Tak slibuju sama sobě, že v září si půjčím knihu od něj v knihovně městské. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Joo, Dlouhá země je boží záležitost, dvojka potom taky není vůbec špatná, jen mi přišla trošku náročnější, je to taková jedna velká kronika :D

    OdpovědětVymazat