31. 8. 2014

Back to School Read-A-Thon - Sobota + Neděle a Den nepřečtených knih

Konec Back to School Read-A-Thonu se blíží a vzhledem k tomu, že dnes toho o moc víc nepřečtu, píšu článek už teď. Nakonec mi ten Read-A-Thon úplně nevyšel - každý po mě najednou začal pořád něco chtít, pak nějaké akce, ze kterých jsem se nemohla vykroutit, a následně migréna. No jo, tomu se říká zákon schválnosti.




SOBOTA
Ehm, tady je ta pověstná svatba. Na podobné akce moc nejsem, většinou mě zdolají pouhé dvě hodiny na podobných akcích, tady jsem se musela zdržet trojnásobek. Tím pádem jsem přišla domů, padla do postele a spala. No, ne tak docela, protože jsem si řekla, že alespoň jednu kapitolu musím dočíst.

Look Who's Back (Timur Vermes) - 12 stran

Celkem přečteno 731 stran. Není to tak hrozné, jak jsem si myslela. Zítra bych se měla dostat přes 800 a doufám, že mi to vyjde.



NEDĚLE
Už potřetí je tu Den nepřečtených knih, kterého jsem se, samozřejmě, taky účastnila, takže Look Who's Back šlo na chvíli stranou. Vybrala jsem si klasiku, kterou jsem si sice koupila až tenhle měsíc, ale chystám se na ní už pořádně dlouho. Je to The War of the Worlds od Wellse. To jsem, díkybohu, stihla přesně před jedenáctou a líbila se mi hodně, na to, v jakém století byla napsaná.

The War of the Worlds (H. G. Wells) - 189 stran, dokončená

Celkem přečteno 920 stran. 



SHRNUTÍ
Dobře, nad tisíc jsem se sice nedostala a četla jsem jako šnek, ale povedlo se mi překonat devět set stran za týden, což je úžasné. Původně jsem myslela, že se hned vrhnu na další maraton příští týden, ale mám pocit, že se těch sedm dní budu léčit z tohoto. Abych to shrnula, splnila jsem, tuším, jen polovinu cílů, s čímž jsem tak nějak počítala. A náhodou, ty filmy jsem skoro stihla, ještě mi chybí půl hodiny od Okuribito, ale je to fakt geniální. Celkově mám teď rozečtené dvě knihy - Look Who's Back a Bezpochyby mrtví. Mám v plánu napsat čtyři nebo pět recenzí.

Pokud chcete vidět moje fotky, najdete je na Twitteru a Instagramu. Klasicky s hashtagem #dnk2014. Co jste četli na DNK vy?

2 komentáře:

  1. I tak je to docela úspěch, byť se ti to nepovedlo splnit maximálně do puntíku. :)
    Já na Den nepřečtených knih četla Hvězdy nám nepřály. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že tohle je vážně hodně dorej výsledek. 920 stran... Zejména když tě okolnosti prostě objektivně vzato nenechaly číst. Když mě okolnosti nenechají číst, zvládnu za tejden tak padesát stránek maximálně... =D

    OdpovědětVymazat