29. 8. 2014

Back to School Read-A-Thon: Středa + Čtvrtek + Pátek

Read-A-Thon pokračuje a pro mě ne úplně tak úspěšně, jak jsem očekávala. Nicméně, podařilo se mi konečně dočíst všechny rozečtené knihy a další dvě rozečíst, což je poměrně úspěch. Bohužel jsem nějak nepočítala s tím, že budu tak zaneprázdněná. Svatba, celodenní brigáda, nějaké další pitomosti... Že já jsem se na to letos nevykašlala. :D




STŘEDA 

Četla jsem Dlouhou zemi a musím říct, že tak dobrou Sci-fi jsem ještě letos nečetla. Nejprve mi to šlo vážně pomalu, a když říkám pomalu, tak myslím opravdu pomalu. A protože jsem tele, vyřešila jsem to v jedenáct večer. Když čtete mrňavá písmenka, dáváte si knihu blíž k obličeji. Potom je hodně, hodně blbý nápad nechávat si brýle na dálku, protože ta písmenka budou ještě menší. No nic, poučení pro příště.

The Long Earth (Terry Pratchett, Stephen Baxter) - 156 stran, dočteno

Celkem přečteno 464 stan, první (jediný reálný) cíl splňen.



ČTVRTEK

Ve čtvrtek jsem měla celý den poměrně nabitý program, takže když jsem přijela domů, byla jsem ráda, že jsem se dokázala osprchovat a dojít do pokoje. Nicméně, snažila jsem se tak do deseti hodin, kdy jsem usnula s otevřenou knížkou. Díkybohu jsem jí nemusela číst znova, pamatovala jsem si všechno.

Look Who!s Back (Timur Vermes) - 75 stran
Bezpochyby mrtví (Charlaine Harris) - 25 stran

Celkem přečteno 564 stran. Stydím se. 



PÁTEK 

O něco lepší, vzhledem k tomu, že se migréna vrátila. Vrhla jsem se dopoledne na Pravou krev, chtělo to něco lehčího, a odpoledne, když jsem se dostatečně zásobila léčivy, i na Look Who's Back. Sice je to místy zbytečně roztahané a protože se v první světové válce tolik neorientuji, sice většinu vtipů pochytím, ale něco zas ne. Nicméně je to místy neskutečně vtipné. Ráda bych fotila, ale nějak se mi podařilo ztratit mobil. Zítra je svatba, ale pokusím se zdrhnout dřív a něco málo přečíst.

Bezpochyby mrtví (Charlain Harris) - 130 stran
Look Who's Back - 25 stran

Celkem 719 stran. Docela slušné číslo, na to, jak pomalu čtu. 


5 komentářů:

  1. Ne vždycky se daří, ale myslím, že sis vedla dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přečetla jsi 564 stran a stydíš se? Neblbni! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak veľa šťastia so zvyšok maratónu... Ale podľa mňa čítaš dosť.:):D

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že se rozhodně nemáš za co stydět. Je hrozný, když člověku furt něco boří plány a ruší ho od čtení, to znám. =D Myslím, že víc jak 700 stránek za pět dní není vůbec špatnej výsledek... =)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, Bezpochyby mrtví! To je skvělá knížka. :)

    OdpovědětVymazat