28. 8. 2014

Blogger TAG

Potřetí jsem byla nominovaná do Blogger Tagu (Liebster Award Tagu), nominovala mě Anna z blogu Le monde d'Anna. Pravidla určitě všichni znáte, já jsem se rozhodla poslední bod vynechat a už nikoho nenominuji, protože mi přijde, že všichni byli nejméně třikrát.




Pravidla:

  1. Poděkuj blogerovi, který vás nominoval.
  2. Napiš 11 faktů o sobě.
  3. Odpověz na 11 otázek, které si dostal/a.
  4. Nominuj 11 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů, aby odpověděli na tvých 11 otázek. 

Tak jo, právě jdu psát jedenáct faktů o sobě. Budou se opakovat, pravděpodobně, a taky to budou pěkné pitomosti, protože většinu věcí jsem na sebe prozradila už v minulém článku

  1. Měřím 159 centimetrů. Když mě bolí záda a něco se mi tam stane s páteří, tak 157, klidně i 156. Na druhou stranu jsem se svojí výškou naprosto spokojená. 
  2. Nemám ráda léto a dovolené u moře - horko, písek úplně všude, horko, lidi, horko, slaná voda... A už jsem zmínila horko?
  3. Můj vztah s babičkou je hodně, hodně zvláštní. Mám jí ráda, ale ona dělá přesně ty věci, které nesnáším. Snaží se mi mluvit do... Vlastně není nic, do čeho by mi nekecala. Nejcitlivější témata jsou ostatní lidi, vzhled a budoucnost. Jsem schopná se s ní rozhádat tak, že spolu pak měsíc nemluvíme.
  4. Na vysokou jdu pro to, že se chci dál vzdělávat, a ne kvůli penězům. To mému otci přijde hrozně zvláštní. Zatím jsme to ještě neprobírali, ale mám dojem, že dojde na pěkně ošklivou hádku a jestli mě nevydědí, tak si budu moct gratulovat.
  5. Jsem úplně levá a nemůžu dělat žádnou manuální práci bez toho, aniž bych si něco udělala, případně zranila někoho jiného. A právě proto chodím na výtvarku.
  6. Sice létám letadlem každý rok už od tří let, ale čím víc létám, tím víc se toho bojím a mám obavy, že to přeroste v poměrně slušnou fóbii. 
  7. Když už jsme u toho cestování, byla jsem sice na pár místech, ale vždycky, když jsem někam doopravdy chtěla, třeba do Švédska, Florencie nebo do Paříže, tak si tam naši jeli sami a mě nechali doma, což mě hrozně štve. 
  8. V Řecku už jsem byla nejmíň milionkrát a díky tomu začínám tu zemi fakt nesnášet. 
  9. Mám doma zvíře, překvapivě. Tak protivnou a nespolečenskou želvu, jako je ta naše, jsem v životě neviděla. Bývalí majitelé ho prodali proto, že kousal ostatní želvy. Na mě si ale kupodivu zvykl a lidi moc nekouše.
  10. Můj wishlist je skoro tak dlouhý jako seznam přečtených knih za dva roky na GoodReads. Mám pocit, že budu muset hodně máknout. 
  11. Sice se do školy nehrnu, ale popravdě k ní nemám ani tak velkou averzi. 

A teď otázky: 


1. Plánuješ si budoucnost? Manžela/ku, děti, krásný dům u jezera... ? :)
Nad takhle vzdálenou budoucností jsem zatím moc nepřemýšlela, nevím ani, kde budu bydlet, ale vysokou mám naplánovanou už hodně dopředu.

2. Pouštíš se do nějakých DIY?
Už jsem to, myslím, psala výš, jsem mám obě ruce levé, jen jednu víc a jednu míň, takže většinou ne. Zkoušela jsem dělat nějaké záložky, ale to už bude pár let. 

3. Máš radši psy nebo kočky?
Odpovím to, co odpovídám pokaždé, i když je to trochu out of topic. Koně. Nejradši mám koně, protože mají něco z koček i ze psů, jsou to úžasná zvířata a pro mě mají tu správnou velikost. Jinak kočky i psy mám ráda úplně stejně. 

4. Umíš háčkovat nebo plést?
Dřív proběhl pokus učit mě háčkovat. Celý ten výtvor pak letěl oknem. Na domácí práce prostě nemám trpělivost, takže to přenechám babičkám. 

5. Umíš hrát na nějaký hudební nástroj?
Dřív jsem hrávala na kytaru, teď jí sem tam vytáhnu, ale neřekla bych, že umím hrát, protože jsem s tím přestala po třech letech. 

6. Pořádáš narozeninové oslavy?
Ne. Nemám ráda oslavy celkově a snažím se jim vyhýbat. Většinou se sejdeme s kamarádkou, pokecáme a jdeme domů. Takže nic nepořádám a ani se neúčastním.

7. Máš nějaký idol?
Nemám. Dřív jsem mívala, hlavně co se týkalo Japonska a překládání, ale zjistila jsem, že to nemá smysl, protože každý dělá věci po svém a je hloupost upínat se k něčemu, co už někdo před vámi dokázal.

8. Je něco, na co se teď opravdu těšíš?
Pravděpodobně na to, až si konečně udělám certifikát, na to, až poletíme do Karibiku... A na příští léto, protože snad konečně pojedeme někam, kam chci já.

9. Máš rád/a nakupování?
Podle toho, co nakupuji. Pokud jde o oblečení, to nesnáším a mám to většinou odbyté za půl hodinky maximálně. Co se týče bot, tak u těch vydržím o poznání déle, ale pořád to není něco, co bych si vyloženě užívala. Zato z knihkupectví mě musí vynášet, jinak bych tam strávila klidně celý den. 

10. Kolik času věnuješ studiu?
Celkově hodně málo. Nejvíc asi jazykům, jak těm, které se učím ve škole, tak těm, kterým se věnuji doma. Víc jak hodinu denně mi to nikdy nezabralo, jednak jsem líná, jednak mi dělá problém se soustředit déle. 

11. Umíš něco, co tví vrstevníci neumí?
Napadá mě jen jedna věc - číst. Poměrně dost lidí v mém okolí, hlavně teda příbuzní, což mě zaráží, nečtou vůbec, a když jim řeknu, že za měsíc přečtu šest knih, což je pro mě hrozně málo, koukají na mě jako na mimozemšťana.
Teď vážně. Neřekla bych, že umím něco, co mí vrstevníci ne. 


Tak jo, doufám, že se vám článek líbil, vyplodit ty fakty a odpovědi byl porod. :D V tomhle týdnu už asi žádný další článek, kromě těch o Read-A-Thonu, nebude. Takže budu zpátky až v září. Live long and prosper! 


4 komentáře:

  1. Horúce počasie tiež nemusím, ale zase... moreeee.:D Ten vzduch a tak mi to vynahrádza.:D
    Tiež mám väčšinou obe ruky ľavé a nemám rada narodeninové oslavy.:D

    OdpovědětVymazat
  2. To je občas za trest, tyhle nominace, zvlášť, když je to po stoosmé totéž v bledě růžovém :D Ale pěkné odpovědi i fakta :) Jsem na ruční práce také dost levá a kdysi jsem uměla uháčkovat jen řetízek :D Ale pletení a šití je psycho :D

    OdpovědětVymazat
  3. To byl prostě úžasný článek. Líbí se mi, jak jsi na otázky odpovídala otevřeně a díky tomu se na tebe čtenář tvého blog dozvěděl spoustu zajímavých věcí.
    To s těmi manuálními pracemi máme stejně, jsem naprosto levá.
    S tím nakupováním úplně stejný, nesnáším nákupy oblečení, ale v knihkupectví bych klidně strávila celý den.
    Taky mě štve, že v dnešní době skoro nikdo nečte.. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Pozorně jsem si článek pročetla a vypadá to, že máme mnoho věcí společných. Také nemám ráda léto, protože vysoké teploty špatně snáším, dělá se mi z nich špatně, stejně jako z nehybného vzduchu a dusna. Se svou babičkou se často dohaduji, protože na spoustu záležitostí (náboženství, vzdělání, vzhled, vztahy atd.) máme odlišný názor. Vysokou studuji, protože mě můj obor baví... kdybych měla studovat kvůli penězům, studovala bych něco úplně jiného, a to by nedopadlo dobře. Když jsem ještě měla ruční práce na základní škole, učitelka ze mě byla úplně zoufalá, protože jsem nebyla schopná cokoliv vzít do ruky, aniž bych si neublížila. V knihkupectví bych také strávila spoustu času, za což mě má peněženka nesnáší. :D
    Podobné články čtu málokdy, ale o tobě jsem se ráda dozvěděla něco nového, působíš na mě sympaticky. :-)

    OdpovědětVymazat