15. 8. 2014

Narozeninová GIVEAWAY

A je to tady! Už v červenci jsem se chlubila tím, že budu slavit narozeniny, a dneska ten den nadešel, takže jsem se rozhodla, že vzhledem k tomu, že očekávám nějaké ty knihy, jsem se rozhodla zbavit se těch, které se mi v jednom případě až tak nelíbily, v druhém případě které mám dvakrát a nemám na ně místo.




Na začátek bych se opravdu chtěla moc omluvit klukům, protože tohle budou převážně dívčí knížky (já vím, jsem strašná, protože je nečtu a tak je dávám pryč). Vybrala jsem ze své knihovničky dvě, jednu česky a jednu anglicky, takže budou dva výherci. Přidám ještě nějaké záložky, přesněji ke každé knížce jednu. Nicméně, o co budeme „soutěžit".


Lucy Brownová je tak šťastná jako nikdy předtím. Má si brát muže svých snů – hodného, hezkého, chytrého Dana – a všechno, co vždycky chtěla, má konečně na dosah. Avšak noc před svatbou se Lucy přihodí smrtelná nehoda. Musí se rozhodnout pro jednu ze dvou možností: přijmout celoživotní oddělení od své spřízněné duše a jít do nebe, nebo s Danem zůstat navždy… a stát se duchem. Pro Lucy existuje jen jedna volba – neopustit Dana. Ukáže se však, že všechno není až tak snadné, jak by se mohlo zdát. Pokud se Lucy chce stát duchem, musí najít životní lásku pro úplně cizího člověka.


První, česká kniha, se jmenuje Nebe může počkat od Cally Taylor. Typická dívčí knížka, dostala jsem jí od nejlepší kamarádky, tu si nechávám, a ještě od jednoho kamaráda, který nevěděl, že jí mám. Nicméně, dávám jí jen do dobrých rukou a tak se o ní bude soutěžit. Na Databázi knih má překvapivě dobré hodnocení, takže doufám, že se vám bude líbit. Nechtěla jsem diskriminovat čtenáře, kteří neholdují angličtině, tohle je výsledek.


In Rainbow Rowell's "Fangirl," Cath is a Simon Snow fan. Okay, the whole world is a Simon Snow fan, but for Cath, being a fan is her life--and she's really good at it. She and her twin sister, Wren, ensconced themselves in the Simon Snow series when they were just kids; it's what got them through their mother leaving. Reading. Rereading. Hanging out in Simon Snow forums, writing Simon Snow fan fiction, dressing up like the characters for every movie premiere. Cath's sister has mostly grown away from fandom, but Cath can't let go. She doesn't want to. Now that they're going to college, Wren has told Cath she doesn't want to be roommates. Cath is on her own, completely outside of her comfort zone. She's got a surly roommate with a charming, always-around boyfriend, a fiction-writing professor who thinks fan fiction is the end of the civilized world, a handsome classmate who only wants to talk about words . . . And she can't stop worrying about her dad, who's loving and fragile and has never really been alone. For Cath, the question is: Can she do this? Can she make it without Wren holding her hand? Is she ready to start living her own life? And does she even want to move on if it means leaving Simon Snow behind?

Už jste si tu mohli recenzi přečíst, nebyla jsem z knížky úplně nadšená. Začátek se mi líbil moc, pokračování už tak úplně ne. Nicméně, říkala jsem si, že si nechám jen knihy, které se mi opravdu moc líbily. Nicméně, knížka sice není nová, ale můžu s klidným svědomím prohlásit, že vypadá úplně stejně, jako když mi přišla. Kdo zná českou poštu, asi už ho napadlo, není úplně na sto procent jako z tiskárny. Má maličko ohnuté dva rohy (ty u hřbetu). Měla vážně dobré recenze, na GoodReads má v průměru 4,22 hvězdiček, což není vůbec špatné, takže doufám, že udělá radost někomu jinému.


Tak, to by byly knihy. Záložky vidíte na fotkách, hrozně ráda bych napsala věnování, jen mi napište, pokud nechcete, abych vám do knížek čmárala. Doufám, že se vám knížky líbí. Soutěž bude trvat od 15. do 31. srpna, tak hodně štěstí! :)

4 komentáře:

  1. Všechno nejlepší k narozeninám. =) Knížky jsou super. A ta londýnská záložka mě vážně dostala, je absolutně fantastická... =D

    OdpovědětVymazat
  2. Fangirl som si zamilovala a hrozne rada by som ju mala doma, takže som sa zapojila.:) Vďaka za súťaž... ehem wait... teraz ma napadlo - je to vôbec pre SR?:O Ak nie, prepáč a ignoruj vstup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem tam asi nenapsala, ale je mezinárodní, takže i pro SR. ;D

      Vymazat
  3. Opožděně přeji vše nejlepší k narozeninám. Soutěže se ráda zúčastním, jsem od přírody soutěživá a obě knihy mě lákají - první tím, že je od britské autorky (ačkoliv na románky jinak nejsem) a druhá tím, že je v angličtině. Londýnskou záložku bych si nechala líbit, mám sice ráda ty svoje z krabic od černých čajů, ale tato je naprosto skvělá! :-)

    OdpovědětVymazat