19. 8. 2014

Unboxing #1

Nejprve jsem si říkala, že nebudu dělat unboxingy, protože mi moc balíčků nechodí, ale dneska jsem si řekla, že trochu změním přístup a unboxing přece jen bude. Hlavně mě baví rozbalovat balíčky (a potom to fotit), navíc tohle je hodně zvláštní balíček. No nic, jdeme na to.


Jak jsem k němu vlastně vůbec přišla. Je to vlastně dárek od kamaráda z Británie. Několikrát jsem mu psala, ať mi nic neposílá. No, očividně to nepomohlo a dneska odpoledne mi přišel obrovský balíček.




Obrovský, červený, s nápisem Royal Mail. Samozřejmě všichni známe českou poštu, která s ním udělala krátký proces a byl snad ze všech stran nějak potrhaný a pootevíraný. Vážně nechápu, jak to dělají, já bych nemohla, ani kdybych chtěla...





Hrozně moc mě baví praskat bublinkové folie. Tahle mi ale byla zabavena ještě před tím, než jsem se do ní stihla pustit.


A tady to je. Dopis plus dva balíčky. Ten papír na nich je vážně, ale vážně skvělý, nechápu, proč musí mít v cizině tak skvělé balící papíry a u nás maximálně stromečky, medvídky a podobnou havěť. 



Přání k narozeninám. Je vážně úžasné. Nebudu prozrazovat, co je napsané vevnitř, je to pro blog moc osobní, ale bylo to moc krásné.



Balíček číslo jedna. Ten vzor s knihami je vážně super. Ten tvar je takový podezřelý, takže mám takové tušení, co to asi bude. 



Ha, moje teorie se potvrdily! Ta Whovianí část mého mozku teď měla málem mrtvici. Audiokniha The Silver Turk s osmým doktorem! Navíc jí namluvil herec, co ztvárnil osmičku, takže jsem fakt zvědavá, jaké to bude. A na hlas Cybermana jsem taky zvědavá. Největší obavy mám z toho, že budu houby rozumět, ale ono se to přece jen nějak poddá. :D



Tenhle vzor je fakt geniální! Miluju londýnské metro! Navíc jsem našla většinu míst, která jsem v Londýně navštívila plus zastávky, přes které jsme se školou jeli. Teda, doufám, protože většinou se v mapách vůbec nevyznám.



The Stars My Destination od Alfreda Bestera! Měla by to být hodně dobrá science-fiction, anotace mě hodně zaujala a i když je ta obálka hrozně divná, mě se celkem líbí a doufám, že si jí přečtu co nejdříve. 


Tak jo, to by byl první unboxing. Jsem hrozně nadšená a nemůžu se dočkat, až tuhle knihu přečtu, i když netuším, kdy se k ní dostanu. Můj to-be-read seznam je dlouhý jak Čínská zeď a tahle kráska bude muset na konec. Na druhou stranu na audioknihu mám čas pořád, protože si něco vždycky pouštím před spaním. Už konečně vyměním Hobita. :D

2 komentáře:

  1. Závist, neskutečná závist. =D Hlavně tu audioknihu ti vážně závidím, ta by se mi zamlouvala... =D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Doctor Who! Také jsem Whovian, ale audioknihy učiněně nesnáším. Ale tys měla, koukám, radost! :)

    OdpovědětVymazat