17. 8. 2014

Zombie Apocalypse Book TAG

Zdravím! Rozhodla jsem se, že se připojím k dlouhému seznamu knižních blogerů a udělat Zombie Apocalypse Book Tag. Jde o to, že vyberete pět knih, jejich názvy si někam napíšete a postupně je vylosujete v určitém pořadí. Na každou knihu padnou dvě otázky. Otevřete knihu na náhodné straně a odpovíte první jméno, které na ní uvidíte. Vybrala jsem svých pět knížek úplně náhodně, ale spíš podle oblíbenosti. Jsem docela zvědavá, jaké jsou moje šance na přežití, i když s tím, jaké knihy jsem vybrala, mírně pochybuji. Jdeme na to!



Jaké knihy jsem si vybrala? Postupně to jsou: Good Omens, The Night Circus, Spirála (Kruh, II. díl), Věk magie: Čas zkázy, The Restaurant at the End of the Universe


1. Kdo by při apokalypse zemřel jako první? 
Aziraphale - Né, ten ne! S andělem jsem měla poměrně slušnou šanci všechno přežít, ale bez něj jsme tak
trochu v háji. Alespoň to neodnesl Crowley, to bychom nepřežili už vůbec. Na druhou stranu, pokud by se potom proměnil v zombie, to už bychom asi v háji byli. Ale zatím si nestěžuji, alespoň zdědím ten boží antikvariát!

2. Koho bych strčila zombie do náruče, abych se zachránila? 
Adam Young - Ten se z toho dostane, přece jen je to antikrist a tatíček je vládce pekel. Určitě by to nějak přežil. Domluvili bychom se na nějakém super tajném plánu a já bych ho naoko předhodila. Jinak nevím, asi bych se nedožila dalšího dne.

3. Kdo se promění v zombie jako první?
Chandresh Christophe Lefevre  - Jeho jsem měla docela ráda! Ale žíly mi to netrhá, stejně sebou nechal manipulovat. Jeho večeře jsou skvělé, úžasné, legendární, ale při apokalypse jakéhokoliv druhu by nám byly poměrně houby platné.

4. Kdo strčí zombie do náruče mě, aby se zachránil?
Marco Alisdair - To jsem čekala! Měla jsem strčit zombíkům já jeho jako první. Vzhledem k tomu, že je to kouzelník, to asi nebudu já, ale nějaká iluze. Teda aspoň doufám. :D

5. Idiot týmu?
Mitsuo Ando - Tak jestli tohle je největší idiot v našem týmu, jsme zachráněni! A dokonce máme i lékaře. On je to vlastně patolog, ale ve výsledku je to úplně jedno. Pokud je tohle ten nejhloupější člen, kdo asi bude génius...

6. Mozek týmu?
Takayama - Tak tady se začínám trochu bát, mám pocit, že Takayama by byl schopný nás zombie předhodit úplně všechny.

7. Medik týmu?
Randolph - Ještě jsem teda nečetla třetí díl Věku magie, ale silně pochybuji o Randolphových lékařských schopnostech. Ale máme patologa, takže je to celkem v pohodě.

8. Expert na zbraně?
Crowley - Co? Vždyť je to archivář, proboha? Co chce dělat, zmlátit nemrtvé nějakými záznamy? Dobře, ještě pořád je to poměrně vysoko postavený kouzelník, možná by z něj přece jenom něco bylo. Ale spíš bych přivítala někoho, jako je Drummond. Scotsmen rulezzz!

9. Rváč týmu?
Arthur - My umřeme! Skoro do poslední otázky mě živila naděje, že přežijeme, ale Artur ji pohřbil. A hodně hluboko. No jo, někde musíme mít slabé místo. Začínám se děsit poslední otázky, protože si jako kapitána týmu nedokážu představit nikoho ze Stopaře. :D

10. Kapitán týmu?
Marvin - Aha? Tak to jsem kompletně ztraceni, budeme bezcílně bloumat po nějaké pasece a poslouchat, jak celý Marvinův život stojí za houby. I když on by snad něco vymyslel, kdybychom mu vyhrožovali. Nakonec jsem ale docela ráda, Marvin je skvělý a rozhodně lepší kapitán (čehokoliv) než Zaphod. :D

2 komentáře:

  1. Marvin jako kapitán, no, tak to je něco. =D A Arthur je taky rváč k pohledání, jen co je pravda. =D (U mě Arthur vyšel jako idiot týmu. To sedělo naprosto dokonale...) =D

    OdpovědětVymazat
  2. Marvin jako kapitán týmu mě opravdu dostal! :D

    OdpovědětVymazat