13. 9. 2014

[Soutěž] Soboty na téma #1 - vyhlášení

Jsou tu další soboty na téma! Protože chci začít zlehka a nemám tolik času vzhledem k tomu, že nás ve škole chtějí očividně zničit, rozhodla jsem se pro tentokrát rozhodla jen vyhlásit výsledky prvního "kola".





Tak co, téma bylo Nejzvláštnější kniha. Jak jsem slíbila, napíšu taky svůj názor. Co mi tak trochu nedošlo je fakt, že bych mohla vaše odpovědi taky publikovat. Teď už je pozdě, nechci sem nic dávat bez souhlasu, ale příště to tak bude, tedy doufám. Taky mám novinku, protože příště si budete moct vybrat.


Pro mě je těžké určit to nejdivnější, co jsem za celý život četla. Rozhodně souhlasím s některými knihami, které jste zmínili - Noční cirkus (Jedna z mých nejoblíbenějších knih vůbec!), Chaos, ale pro mě je to rozhodně Spalovač mrtvol od Fukse. Dřív jsem nečetla ve velkém ani klasiku, ani české autory, ale potom, co jsem přečetla tohle, se situace změnila. Nikdy jsem nezažila, aby mě kniha zároveň fascinovala a děsila. Není to sice horor v pravém slova smyslu, ale na knihu opravdu unikát.


No nic, už to nebudu protahovat. Byla jsem fakt překvapená, kolik lidí se zapojilo, za to moc děkuji a doufám, že se Marina ocitne v dobrých rukou. O další knihu si budete moct zasoutěžit zase od příští soboty (20.) do pátku (26.). Nejprve jsem myslela, že budu vybírat, ale bylo by prakticky nemožné vybrat vítěze, takže jsem si zase pomohla losováním. Vyhrává

Melissa z blogu Sobíkova knihovna


Gratuluji! :)


4 komentáře:

  1. Gratuluji výherkyni. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky gratuluju. =)
    Mně se úspěšně povedlo zapomenout zapojit. Ale tak... Příště. =D

    OdpovědětVymazat