6. 9. 2014

[Soutěž] Soboty na téma #1

První kolo Soboty na téma. Pokud nevíte, o co jde, mrkněte na úvodní článek. Ve zkratce jde o soutěž, které se můžete zúčastnit pomocí příspěvku (není potřeba článek, spíš pár vět, i když čím delší, tím lepší) na dané téma. Prostřednictvím těchto příspěvků pak vyberu/vylosuji výherce.








Kniha, o kterou se bude soutěžit tento týden, bude Marina od Carlose Ruize Zafóna. Příběh je zasazený do Barcelony roku 1980. Jde o velmi temný příběh, který se mi opravdu moc líbil. Kniha je v dobrém stavu, je jen maličko odřená obálka a celkově je vidět, že není nová. Četla jsem jí asi dva roky dozadu a určitě jí můžu doporučit.


A jaké je téma? Snažila jsem se vybrat něco inteligentního. Jestli se mi to povedlo budete muset posoudit sami.

Nejzvláštnější kniha, kterou jsem kdy četl/a

Doufám, že to není zas až tak pitomé. Soutěžní formulář najdete níže. Soutěž bude ukončena příští pátek o půlnoci. Hodně štěstí!



Žádné komentáře:

Okomentovat