5. 9. 2014

[Soutěž] Soboty na téma - Úvodní článek


Ráda bych vám krátce představila nový soutěžní projekt. Protože mám doma spoustu českých knížek, kterých se potřebuji zbavit, rozhodla jsem se, že každých čtrnáct dní se zbavím jedné a více knih, samozřejmě bude záležet na situaci, například plánuji velkou vánoční akci, protože ráda dělám knihomolům radost. 

Jak to bude probíhat? Zatím se bude soutěžit tak, že na začátku týdne zadám téma. Odpovědi mi můžete posílat do formuláře, abych v tom neměla guláš. K článku vždycky napíšu otázku (téma) a k ní nějaké podotázky, protože ne vždycky ji dokážu formulovat tak, jak bych chtěla. Další sobotu pak napíšu, kdo danou knihu vyhrál, představím další knihu a zadám další téma. Také napíšu svůj názor na to předchozí. Podmínky jsou následující: musíte mít adresu v České republice (omlouvám se Slovákům), nemusíte mít blog, ale pokud máte, určitě mi ho napište, a nic jiného asi není potřeba. 

Bohužel, knížky už nejsou jako nové, ale stejně doufám, že najdou nový domov. Z tohoto důvodu se pokaždé pokusím uvézt přesný stav dané knížky, i když se k nim nechovám nijak zle a vypadané stránky nebo zlomené desky u mně rozhodně nehrozí. Co se týče losování/vybírání výherců, budu to dělat tak napůl. Vezmu všechny odpovědi, které se mi budou líbit (což bude asi v 90% znamenat všechny) a z nich pomocí papírků vylosuji vítěze.

Dnes je pátek, takže zítra začíná první kolo. Nebude probíhat úplně pravidelně, pravděpodobně dvakrát za měsíc, takže na odpovídání bude určitě dost času. 

3 komentáře:

  1. To je skvělý způsob, jak najít knížkám nový domov. :-) Určitě se zapojím. A líbí se mi, že to nebudou prostě giveaway soutěže, ale že to budeš vybírat alespoň částečně sama. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, že chceš ty knížky radši někomu darovat a udělat mu radost, i když bys je mohla prodat. =) Budu se těšit, jestli se objeví nějaká, která mě zaujme... =D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to skvěle :) A určitě knihy najdou nového majitelem, který bude šťasten :)

    OdpovědětVymazat