22. 11. 2014

[Update] Křest Pragocalypsy II., pár podružných detailů

Už se mi podařilo zregenerovat po fyzicky i psychicky náročném víkendu, takže přináším jednak report (krátký a stručný) z křestu Pragocalypsy, jednak nějaké novinky ohledně čtení, psaní (aneb jak mi nejde NaNoWriMo a jak nevím, co dřív) a tak dále. Jako hudební kulisu právě poslouchám jistou holandskou zpěvačku (jazz a swing), rozhodně doporučuji tohle, tohle a tohle. Metallica to není, přiznává, ale jazz je prostě jazz.



Nejprve k té Pragocalypse. (Mimochodem, kdo neví, o co go, tak zde můžete najít recenzi na první
díl). Nicméně, ulila jsem se ze školy. A když už, tak pořádně. Odpadla nultá hodina, takže jsem mohla jít domů už někdy v půl dvanácté (a psychicky se připravit). Nejsem v tomhle moc dobrá, takže to zkrátím - přijeli jsme o chvilku dřív, takže jsme strávily asi půl hodiny v Neoluxoru. Což byl pro mě poměrně očistec vzhledem k tomu, že jsem si nesměla koupit víc jak dvě knihy (což byly potom oba díly Pragocalypsy, muhehe), ale alespoň jsem prolezla oddělení s knihami o Praze a vybrala známým nějaké dárky.

Edit: Ještě se mi podařilo zachránit
tuhle fotku. 3:D
Stručně. Křest (v knihkupectví Fantasya na Vinohradech) začal někdy po šesté. Plánovala jsem koupit oba dva díly až tam, protože ten první jsem měla jen půjčený, a samozřejmě je běžela nechat podepsat. (Tímto děkuji za úžasná věnování autorovi. ;)) Měly jsme ještě čas, takže jsme se po křestu stavily na chvilku v hospodě a pak běžely zpátky na vlak. (Vstávání druhý den bylo fakt drsné, ale prý mě to připraví na život. :D) A pak jsem mohla obdivovat tu geniální obálku. Musíte uznat, že je prostě nádherná. Mimochodem, na profilu události už jsou fotky, mě tam bohuželdík neuvidíte, maximálně moje velectěné pozadí. :D

To by tedy byl křest. Opravdu jsem si ho užila a už se těším na trojku! :D Druhý díl mi zatím sebrala moje matka, které se Strážci brány hrozně moc líbili, takže musím ještě dočíst jednu až dvě knihy, než se do ní budu moct pustit, ale o to víc se budu těšit. (Mimochodem, mám hrozné štěstí, že máme s mamkou stejný vkus - Pilipiuk, Kotleta, Thomas Harris, Cwiek a nově samozřejmě i Jan Urban - a že jí nemusím z rukou (chladných) vytrhávat například Padesát odstínů.




Teď ty slibované podružné detaily. Co se týče psaní, zjistila jsem, že projekt, který jsem měla v rámci NaNoWriMo, tak trochu nefunguje. Z části proto, že jsem se nadchla pro něco nového, co jsem měla v hlavě už déle, ale pořád jsem neměla zápletku. Když jsem se ve škole nudila a sepsala si je, bylo jich asi patnáct. Zkusím z toho něco vybrat a napsat to, tedy spíš kratší povídku, možná to někam poslat... Zatím můžu prozradit, že jde, překvapivě, o steampunk. A bude to velký. :D

Co se knížek týče, teď jsem neměla na čtení moc energii, ale o víkendu se do toho hodlám pustit. Ráda bych dočetla do konce tohohle měsíce alespoň něco. Červený drak je skvělý, teď jsem se dostala k opravu zajímavé části. Začala jsem The Stars My Destination, na což jsem se těšila hrozně dlouho, a pořád se prokousávám The Dragon Keeper.

To by bylo ode mě prozatím všechno. Příští týden se (snad) pustím do dalších recenzí a možná dalších článků. Bohužel pak nebudu mít tolik času (škola) a o Vánocích ani nemluvím. Nicméně psát pořád budu, jen tu kreativitu přesměruji i někam jinam než na blog.

Allons-y! ;)

3 komentáře:

  1. Na nějaký křest bych také ráda jela. Problém je pak moje záliba převážně v zahraničních autorech, že. :D NaNoWriMo jsem osobně nějak vzdala... Ale! chystám se na pár literární soutěží a upřímně se na ně těším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na křestu jsem ještě nikdy nebyla, to by bylo super na nějaký zajít. Každopádně se mi zastesklo po milované Praze a Neoluxoru, jak jsi o něm v článku mluvila. Protože už měsíc bydlím na Moravě a Praha je daleko. Chybí mi loudání se po Praze 1, chybí mi dokonce i moje teta, za kterou bych zase moc ráda zašla. Ach, musím si udělat čas a do Prahy zajet.

    OdpovědětVymazat
  3. Na křest Pragocalypsy jsem taky chtěla jet, ale nějak to nedopadlo, což mě mrzí..No spokojila jsem se s tím, že jsem si druhý díl koupila, nepodepsaný, ale to mu na kráse neubírá :) Ta obálka je parádní :)

    OdpovědětVymazat