6. 11. 2014

[Update] Křest Pragocalypsy, Minicon, I Suck

Říkala jsem si, že kromě tagů a recenzí začnu psát takové "random" články. Takže tu budou Updates. Ať už půjde o různé akce, reporty, nebo prostě jen věci z mého života, všechno to budu cpát sem. Nejsem ten typ, co zvládá psát pravidelně, ale alespoň jednou do měsíce by se tu nějaký ten update objevit mohl.





Tak jo, zaprvé bych vás chtěla tak trochu nalákat (a zároveň zjistit, jestli se tam někdo z dalších bloggerů objeví) na dvě akce.

První je křest Pragocalypsy, který mimochodem proběhne teď v listopadu, konkrétně 20. v 18:00. Více info na facebookové stránce události. Nicméně, já osobně určitě pojedu, jsem na druhý díl strašně zvědavá, pokud jste četli recenzi, tak víte, že jsem byla opravdu unesená, z psaní, postav, děje, prostě všeho, protože Pragocalypsa je něco, co v české fantastice ještě nebylo.

Další event je Minicon. Ten se uskuteční 22. listopadu (v sobotu) od deseti ráno do osmi večer. Více můžete zjistit opět na facebooku, můj důvod, proč jsem se rozhodla jet (ještě to tedy není na 100% jisté, ale neřekla bych, že mi v tom zatím cokoliv brání) je jednak Steampunk, který moc ráda čtu (a píšu) a taky Jan Kantůrek, který má podle programu číst ukázky z Raising Steam. Je pravda, že jsem teprve u Guards! Guards! a nová pratchettovka je asi třicátá nebo čtyřicátá, ale jsem na ní hrozně zvědavá, protože kombinace Pratchetta a Steampunku je něco jako můj tajný sen.

Co jinak? Samozřejmě se účastním NaNoWriMo a samozřejmě jsem natolik pozadu, že nejsem schopna to dohnat, ani kdybych psala celý víkend (48 hodin v kuse). Nicméně podařilo se mi dostat se do stavu, kdy jsem schopná psát. Problém je v tom, že jsem měla přes dva roky neuvěřitelně hnusný blog a i teď mi dělá problém psát. Česky. S angličtinou vůbec nemám problém, ale mám v hlavě neskutečně mnoho námětů na science fiction a steampunk a se svou slovní zásobou nejsem schopná tyhle dvě věci napsat.

Dobrá zpráva je, že ačkoliv to, co píšu pro NaNoWriMo, mírně stagnuje, mám znovu chuť psát, takže se do toho steampunku možná pustím. Problém je, že je to docela velká věc, kterou není jednoduché jen tak vycucat z prstu, jak to normálně dělám, a už teď mám minimálně tři dějové linky, což může jednak znamenat, že mám konečně reálie, které fungují, ale taky to, že jsem cvok. Jedna z těch linií se možná bude odehrávat v Praze, ale to ještě není jisté, musím zjistit, jak to tady vypadala ve století páry. Pokud máte někdo dobrou knihu/článek/website, dejte vědět.

Co se týče čtení, snažím se, po příchodu ze školy mám pocit, jako by se mi IQ snížilo na polovinu a mám vážně problém se soustředit na cokoliv, takže většinou čtu později večer, což taky není ideální. Ještě štěstí, že je víkend! Jak určitě víte, momentálně čtu Red Dragon od Thomase Harrise a musím říct, že tu knihu zbožňuji. Už chápu, proč jsem si jí tolik chtěla přečíst znovu. Četla jsem jí poprvé jako hodně malá, takže i když už jí mám jednou za sebou, je to vlastně poprvé.

Na Zajatce Londýna se taky chystám o víkendu, zatím jsem dost skeptická, i ohledně The Dragon Keeper mám obavy, protože zatím se příběh moc nerozbíhá a vypadá to, že to bude pomalejší čtení. Zatím se do toho nějak nemůžu dostat, ale snad se to brzy změní, protože Robin Hobb všichni hrozně chválí.

To by ode mě bylo pro dnešek všechno. Pokud se chystáte na křest nebo Minicon, dejte vědět. A pokud někdo jede vlakem ze směru Pardubice, budu jen ráda, pokud se budu moct přidat, protože bych si pak nemusela nechat vozit zadek od rodičů. ;D

2 komentáře:

  1. Dobrý nápad, psát takovéhle články o tom, co se kde děje a co je nového :) Na křest Pragocalypsy bych se taky ráda podívala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si akcie uži.:) Aaaa veľa šťastia s písaním, ten steampunk znie skvele.:)

    OdpovědětVymazat