24. 12. 2014

Malá vánoční soutěž

Protože tu od 27. prosince do 7. ledna nebudu a do té doby tu ani nepřibude žádný článek, protože na lodi bohužel nechytím internet. Mihnu se možná na Instagramu a na Twitteru, ale na blogu už ne, takže jsem si řekla, že to tu trochu oživím. Mezitím, co si budu válet šunky v teple, tu proběhne "malá" soutěž o několik knih.




Pravidla soutěže jsou jednoduchá. Od 24. prosince do 7. ledna tu bude k dispozici soutěžní formulář. Do soutěže dávám pět knih, které mám doma, protože je musím dát pryč a zároveň je mi moc líto se jich takhle jednoduše zbavit, takže jsem se rozhodla je věnovat knihomolům, tedy jen do dobrých rukou.

A co otázka? Ta bude jednoduchá. Nejlepší kniha, film a seriál roku 2014. Co vyšlo, nebo co jste ten rok jen přečetli/shlédli, co vás nejvíce zaujalo, nebo klidně i co vás zklamalo, prostě kreativitě se meze nekladou. Klidně se i rozepište, čím víc, tím líp. Všechny odpovědi, pokud by jich bylo hodně, tak alespoň většinu nebo ve zkrácené verzi, zveřejním v článku. Plánuji taky články o mých top 10 knihách za minulý rok a nejlepší filmy a seriály, takže o mě se taky něco dozvíte. :)

Bohužel je tahle soutěž jen pro čtenáře z české republiky, ale na Slovensko taky někdy dojde. A co že se to bude soutěžit? Mám tu celkem pět knih, takže bude pět výherců. Jsou to Mapa času, Křišťály moci: Zrada temného elfa, Serafína, Erebos a Interview s Upírem. Každý si bude moct vybrat, kterou knihu chce nebo nechce, a výherce budu volit já v kombinaci s Random.org.


Užijte si zbytek prázdnin a já se zase ohlásím vyhlášením soutěže v průběhu prvního lednového týdne. . ;)

Trinity E.

1 komentář:

  1. Zapojila jsem se, tak třeba se na mě zase jednou usměje štěstí. Díky moc za tuhle soutěž... =)

    OdpovědětVymazat