18. 3. 2015

[Update] 1. blogové narozeniny!

Je to tady! Sice trochu pozdě (přece jen měl můj blog narozeniny 2. března), ale rozhodla jsem se, že i když jsem ten den neměla moc času na psaní článku, alespoň si to vynahradím teď. Co nás čeká? Samozřejmě bilancování a pak nějaké ty plány do budoucna. Musím říct, že jsem docela překvapená - vydržela jsem blogovat rok, baví mě to stejně jako na začátku a ani jednou mě nenapadlo přestat. Což je u mě úspěch!





Takže, co se mi za ten uplynulý rok podařilo?


  • sepsat celkem 134 článků 
  • z toho 19 tagů
  • a 51 recenzí
  • získat přes 11500 návštěv
  • a 61 pravidelných čtenářů (což podle mě není vůbec špatné vzhledem k faktu, že nečtu nejnovější knihy, young adult a podobně, což zajímá většinu lidí :D)
  • poznat spoustu úžasných lidí (aka. knižních i neknižních blogerů) a nabyla jsem dojmu, že se čtením to v dnešní době není tak zlé, jak se říká - i když někdo začne s Twilight, je dobře, že vůbec čte, ne?
  • zatím jsem se neodhodlala vyrazit na nějaký knižní sraz, ale plánuji to, takže doufám, že brzy spoustu lidí poznám i osobně (Mimochodem, nechystá se náhodou něco v Pardubicích?)

A co plánuji do budoucna? 

  • nepřestat psát, přirozeně
  • číst ještě víc - já vím, že bych mohla, ale nejsem moc dobrá v organizaci vlastního času
  • zapojit se víc do dění v blogosféře (hlavně srazy)
  • najít si čas na letošní Svět knihy
  • jít na křest posledního dílu Pragocalypsy!
  • konečně se řídit podle wishlistu a ne podle toho, kde mě jaká obálka zaujme, přece jen mám spoustu rozečtených sérií
  • rozjet nějaké projekty, které zatím budu držet v tajnosti, ale mám tu minimálně jeden re-reading a samozřejmě i soutěže, jen si na to najít čas, že

Celkově musím říct, že jsem neskutečně šťastná, že jsem si nakonec blog opravdu založila. A ještě radši, že mi to tak dlouho vydrželo. Do budoucna se zatím nechystám provádět zásadní změny, ale pokud byste měli nějaké připomínky, sem s nimi! Doufám, že se všem čtenářům můj blog líbí a že článek podobného ražení budu zase psát příští rok. :3

10 komentářů:

  1. Gratuluji k výročí :) Zasloužíš si všechny ty pravidelné čtenáře a úspěchy :) Na sraz určitě vyraž, je to vždycky naprostá paráda :) Kdybys měla třeba v sobotu cestu do Prahy, tak my tady srazovat budeme ;) :) Ale mám pocit, že i v Pardubicích a okolí vás není úplně málo :) Na Svět knihy se určitě chystám, tak třeba se tam potkáme :)
    Těším se na chystané projekty :)
    Jen tak dál! Přeji spoustu dalších problogovaných let :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem! Prvý rok blogu je strašne pekné čísielko :)) Prajem, aby tvoj blog bol stále lepší a lepší :))

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji... Myslím, že z Pardubic je i Michaela z Kouzelné klubovny, ale jinak nevím... Doufám, že na někoho natrefíš nebo se přijedeš podívat do Prahy ;) A přeji všechno (nej)lepší i do dalších let :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujeme! :) Nech ťa blogovanie neomrzí.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji! Jeden rok je moc krásný a doufám, že minimálně ještě jeden rok - ale radši víc - psát budeš, tvoje recenze čtu vážně ráda a vždycky narazím na pro mě neznámé knihy. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Za ten rok jsi toho dokázala spoustu a vybudovala sis své jméno, i když ne každý ho zná. S tímhle tempem budeš brzy zářit a nevyhasneš, jako všichni ti rychlíci, které to po několika měsících přestalo bavit. :)
    Těším se na nové projekty. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji všechno nejlepší a hlavně další spousty bloggerských úspěchů :) Určitě budu pokračovat ve četbě tvých článků.
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji!! :) Tvůj blog mám moc ráda :) Hodně úspěchů do dalšího roku!

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem tu zas trochu opožděně s gratulací, ehm, nevadí. =D Každopádně ti moc blahopřeju k roku blogování a přeju pěknejch pár dalších roků, protože kde jinde bych sbírala tipy, co tak moc odpovídají mýmu vkusu? =D

    OdpovědětVymazat
  10. Už je to rok, ano? To uteklo rychle. :) Gratuluji k výročí a do budoucna ti přeji ještě dvakrát tolik dobrých knih, setkání se zajímavými lidmi, chuti k psaní a sdílení svých názorů se čtenáři. Jsem moc ráda, že jsem na tvůj blog narazila, protože si na něm často najdu tip na knihu, o níž bych se třeba jinak vůbec nedozvěděla.

    OdpovědětVymazat