27. 8. 2015

BTS Read-A-Thon 2015 UPDATE 1/2

Zdravím! V rámci malé přestávky od čtení (jako bych jí potřebovala) jsem se rozhodla trochu shrnout to, co jsem za celou dobu stihla přečíst, stejně jako vloni. Není toho zatím mnoho, ale pomalu se do toho snad dostávám. O čtvrtku psát ještě nebudu, na ten si musíte počkat do pondělního ráda, ale dneska jsem poprvé relativně spokojená s tím, co jsem přečetla. 





Pondělí

Pokusila jsem se číst hodně, bohužel se mi to nějak nepovedlo, na čtení nebylo zrovna moc energie, nicméně alespoň něco jsem za ten den stihla. Na to, že čtu fakt příšerně pomalu to, myslím, jde. Dočetla jsem Colorless Tsukuru Tazaki a rozečetla Hobita. Což bylo asi moc nostalgie na jeden den, takže jsem s ním nepohnula zas tolik, kolik bych chtěla.

Colorless Tsukuru Tazaki and His Years of Pilgrimage - 86 stran, dočteno
The Hobbit - 35 stran

Celkem: 121 stran (UGH)


Úterý

Ano, v úterý začala krize. Alespoň jsem stihla nějaké ty filmy. No, každopádně moje pocity z Hobita jsou pořád takové, že ten příběh je perfektní tak, jak je, a že filmy jsou opravdu tak hrozné, za jaké jsem je měla před re-readingem. Fakt! Jediné, co mi nevadí, je Thranduil, ve filmu alespoň nevyzní jako takový skrblík a navíc ho hraje Lee Pace. LEE PACE! 

The Hobbit - 72 stran

Celkem: 193 stran


Středa

Středa byla zatím fakt nejhorší, nicméně na svou obranu musím říct, že jsem se možná maličko zabrala do japonštiny. Ehm, maličko... Trošku hodně. Člověk vstane, nasnídá se, začne si dopisovat znaky, učit se čtení a najednou je večer. Věděla jsem, že mi znaky běžně zaberou hodně času, ale že až tolik. Jsem fakt zvědavá, jak to budu zvládat, až začne škola. Já to vlastně vím - pořád stejně, jen budu víc kašlat na školu. (Fajn, letos asi ne, letos se fakt musím začít trochu snažit.)

The Hobbit - 56 stran 

Celkem: - 249 stran



Tak tady vidíte, jak „úžasně" mi to jde. Teď mě omluvte, jdu číst, abych si pak mohla v neděli řict, že těch 800 stran a pět knih byl opravdu skvělý vtip a další léto ho budu opakovat, jen přes rok zase zapomenu, že je to vtip. :D I když, teď těch 800 stran nevypadá zas tak nereálně...


1 komentář:

  1. Myslím, že to zvládáš dobře. Já měla v plánu - jak jsem ostatně psala - přečíst několik knížek, zatím čtu celý týden Hamleta. Prostě nějak nemám na čtení náladu, pořád je najednou co dělat - píšu, dělám Destrukční deník, srázuju, chatuju, psychicky se připravuju na září.. :D Ale Hamleta dočtu, o víkendu dám ještě něco a v pondělí Hostitel. :)

    OdpovědětVymazat