31. 8. 2015

BTS Read-A-Thon UPDATE 2/2

Po první části týdne, která nebyla zrovna moc úspěšná, jsem začala číst zase o trochu víc, ale hlavně mě to víc chytlo, což byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem s tím vůbec začínala. Nedivila bych se, kdybych toho v září přečetla ještě víc. (Sice nebude moc hodin, při kterých by se dalo číst, ale...)








Čtvrtek

Konečně jsem překonala stovku! Pořád ještě čtu Hobita a musím říct, že mě strašně baví. V mezičase jsem stihla znovu si pustit všechny filmy a po přečtení konečně vidím, kolik nesrovnalosí tam vlastně je. Hlavně to s Aragornem. Nevím, jestli jsem si toho všimla jen já, ale dost mě to pobavilo a zaráží mě, že buď si toho nikdo při natáčení nevšiml, nebo to nechali prostě projít.

The Hobbit - 117 stran

Celkem: 366 stran



Pátek 

Hobita se mi podařilo konečně dočíst a pustila jsem se do Night on the Galactic Railroad and Other Stories from Itahov od Miyazawa Kenjiho. Básně asi úplně nedocením, musela bych je přečíst v originále (jo a taky nejdřív umět japonsky, že...), jeho próza je fakt neskutečně zvláštní a trochu moc prozaická. Povídku, podle které je pojmenovaná, jsem načala, ale zatím ještě nedokončila.

The Hobbit - 171 stran, dočteno
Night on the Galactic Railroad - 55 stran

Celkem: 592 stran



Sobota

Ehm, tady jsem se opět moc nepohnula - dočetla jsem sice Miyazawu, ale nějak jsem neměla náladu na to začínat něco nového. Místo toho jsem se pustila do luštění originálu. Ne nějak extra úspěšně, spíš to byly různé variace na "hele, tenhle znak znám!".

Night on the Galactic Railroad - 57 stran, dočteno

Celkem: 649 stran


Neděle

Konečně jsem se pustila do Moving Pictures. Bohužel jsem neměla na čtení tolik času, ale stihla jsem něco málo přečíst a musím říct, že tahle knížka je prostě a jednoduše boží. Fakt, tak moc jsem se už dlouho u knížky nesmála. Vlastně... u minulé Zeměplochy. :D Myslím, že je jasné, co budu číst na DNK. (^-^)

Moving Pictures - 105 stran

Celkem: 756 stran




Hm, Tak jo, ten hlavní cíl jsem teoreticky stihla - přečíst tři knihy. Hobita jsem taky četla, na klasiku jsem se tak trochu vyprdla. Filmů jsem zato stihla docela dost, dokonce i některé japonské, takže i když jsem toho zas tolik nepřečetla, jsem docela spokojená - mohlo to být i horší. O hodně horší. Sice jsem v průběhu týdne chtěla psát recenze na to, co přečtu, ale nakonec jsem se rozhodla, že bude lepší je sepsat v klidu až tenhle týden, takže se zatím můžete těšit na dvě.

1 komentář:

  1. Vlastně jsi docela úspěšná, řekla bych, i když se to možná nezdá. :)

    OdpovědětVymazat