15. 3. 2016

Druhé narozeniny blogu! (A zase pozdě...)

Já vím, je to už podruhé, co jsem zapomněla na oslavu narozenin blogu v ten den. Začnu ale bilancovat už v úvodu - vloni jsem totiž narozeninový článek publikovala 18., takže je možné, že páté narozeniny už budu opravdu slavit v čas. No, nevadí! Je čas na nějaké to shrnutí, pár otřepaných frází a cute gif! 






Nejprve se budu trochu chlubit. I když nemám největší návštěvnost a prakticky žádnou spolupráci (ne že bych se snažila a nebo nějakou chtěla), jsem na svůj blog opravdu hrdá. Jednak je to jedna z věcí, které mi vydržely opravdu dlouho, žádný ze svých předchozích blogů jsem nevedla víc než rok a půl, druhak jsem ráda, že jsem si dokázala vytvořit nějaký stálý okruh čtenářů. Všem jsem moc vděčná, že sem chodí a zanechají nějaký ten komentář, který mě vždycky moc potěší. Bez vás by to nebylo ono! 

Další věc, za kterou jsem nesmírně vděčná, je komunita knižních blogerů. Valná většina má sice naprosto odlišný vkus, ale všichni sdílíme jednu stejnou vášeň a je to vidět. Nedovedu si kromě blogerů a fandomů představit jinou skupinu lidí, která by tak skvěle fungovala. Samozřejmě se mezi nimi najdou výjimky, ale já jsem za své krátké působení tady nenarazila na žádnou „válku", jako třeba na blog.cz. 

Tak jo, konec klišé! Za uplynulé dva roky jsem publikovala 184 článků, což asi není tak moc, ale určitě jsem jich pár vymazala, takže teoreticky by to mělo být přes 200. Za tu dobu mi pod nimi přistálo 458 komentářů (včetně těch mých, ale já většinou nereaguji, pokud se mě někdo vyloženě neptá (a asi bych měla)), má stránka byla otevřená 21 000 lidmi (respektive... no, víte jak to myslím) a poslední dobou, což je dost divný, mi sem chodí i Poláci a Rusové, takže jsem očividně dost international. 

A co je nejdůležitější, podařilo se mi napsat 76 recenzí, pokusila jsem se tedy napsat recenzi na úplně všechno, co jsem přečetla, takže 76 knih za dva roky žádná sláva, ale pořád tvrdím, jak začnu víc číst, takže třeba to během příštích narozenin přijde. 

Co plánuji do budoucna? Nejsem si jistá - příští školní rok mě čeká maturita a po maturitě (Doufejme!) stěhování do cizích krajin, ale mám dojem, že na blog si čas udělám vždycky a když už ne recenzi, pokusím se napsat alespoň víc článků o jazyce a nějaké „úvahy", které tady už tak dlouho slibuji. Konečně bych také mohla udělat nějakou soutěž, která měla původně být k příležitosti narozenin, ale pustím se do ní spíše o Velikonocích, až budu mít víc času. 




Jo, a ten slibovaný cute gif!


3 komentáře:

  1. Gratuluji k blogovým narozeninám a oceňuji zajímavé statistické zpracování tohoto výročního článku :) Přeji, aby blog oslavil ještě mnohé narozeniny a úspěchy :) Pěkný večer :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji!
    184 článků je náhodou skvělý počet! :)

    OdpovědětVymazat