1. 5. 2016

Měsíční shrnutí - Duben

Další měsíc je v háji, maturity klepou na dveře (naštěstí ne moje) a já sepisuji další měsíční shrnutí - překvapivě včas. Díky intenzivnímu stěhování a předělávání mého pokoje jsem neměla na blog ani pomyšlení, ale teď, když už je většina věcí hotová, jsem zpět. Mám v plánu hodně, hodně článků, hlavně tedy resty z recenzí, a také něco málo z Language Lab. Ale to předbíhám.




PŘEČTENÉ 
Minulý měsíc jsem přečetla dvě knihy, což, jako obvykle, není nic moc, ale alespoň je to o jednu knihu víc než předtím. Dokonce jsem se pohnula i knize, kterou čtu už tak dva, tři měsíce, takže jsem se svým výkonem relativně spokojená. Pro změnu. Nejprve se mi povedlo přelouskat Fahrenheit 451 od Ray Bradburyho, tuhle knížku jsem si opravdu zamilovala, a následovalo další skvělé dílo, Děti vánice od Terezy Matouškové, aka. Temnářky. Dokonce jsem byla i na křestu, kde jsem se ale bohužel nemohla moc zdržet, navíc jsem v tu dobu měla problémy se zády, takže při odjezdu jsem se do auta spíš zhroutila než důstojně nastoupila. Nicméně i tak jsem jak z knihy, tak z akce opravdu nadšená a již brzy zveřejním i recenzi. 


PRÁVĚ ČTU
Momentálně tu mám The Happy Prince and Other Stories od Oscara Wilda. Tenhle útlý prakticky leták mě sice docela baví, ale z mého dětství mi Šťastný princ utkvěl jako skvělá pohádka, teď jsem spíš trochu zklamaná, protože jsem tak trochu čekala dalšího Malého prince. Pak pořád čtu Jonathan Strange and Mr Norell, kde jsem se alespoň trochu pohnula a pořád si čtení neskutečně užívám. Jsem zvědavá, jestli opravdu skončí mezi top knihami za letošní rok. 


CHYSTÁM SE ČÍST
Teď jsem trochu nerozhodná, protože tu mám spoustu skvělých knih, navíc některé z nich jsem si vypůjčila v knihovně a bylo by dobré je včas vrátit. Momentálně mě hodně láká kniha, která se jmenuje The Man at the Carlton od Edgara Wallace. Anotace slibuje starý dům ve Skotsku, což zní naprosto skvěle, takže se asi vrhnu na tuhle knihu, a pak snad konečně na Confessions od Kanae Minato, kterou odkládám až nezdravě dlouho. 


PŘÍRŮSTKY 
V předešlém měsíci jsem objednala mraky knih, které ale nepatří mezi beletrii, všechno to jsou učebnice. Přeskočím takové věci jako Odmaturuj z biologie a přejdu ke svým jazykovým učebnicím, o kterých chystám článek. Akademickou angličtinu jsem doma mít musela, vzhledem k tomu, že se chystám na britskou univerzitu. Učebnici dánštiny bych počítala mezi svoje výstřelky, protože mi teď trochu hrabe, co se týče jazyků (na Duolingo bude klingonština, ehm ehm), ale překvapivě mě dánština stále baví. No a nemohla jsem si odpustit Japonská slovesa v příkladech, protože... Japonština. 



NOVINKY
V poslední době se trochu víc socializuji, což má za následek dvě věci - mám méně času na svoje věci a zároveň méně nálady na psaní. Takže je možné, že se v budoucím měsíci trochu odmlčím, ale nemusíte se bát, že bych s blogem sekla, to snad nehrozí. Budu se snažit předepsat pár článků, ale nic neslibuji. Další věc, ke které jsem se chtěla vyjádřit, je Svět knihy. Už ten minulý jsem nestihla, ale jmenovku mám. ;) Pokud byste se se mnou chtěli setkat (ne že bych to čekala), pravděpodobně dorazím o víkendu vzhledem k tomu, že máme výměnu s Francií. Každopádně mi napište, kdy jdete vy, jestli je nějaká blogerská akce a pokud chcete, můžete novinky ohledně mé (ne)přítomnosti zde sledovat na Twitteru (který je u mě na blogu v pravém menu).

1 komentář:

  1. Těším se na tvoji recenzi :)
    451 stupňů Fahrenheita jsem také četla :)

    OdpovědětVymazat