4. 8. 2016

Měsíční shrnutí - Červenec

Jak už mi mnoho velmi milých lidí připomnělo, půlka prázdnin je za mnou. Což mi ani tak nevadí... tentokrát. Protože mám pořád co dělat, odpoledne většinou spím a nemám zrovna moc energie na čtení. Ale srpen bude určitě lepší, protože ke konci mi skončí brigáda a na konci roku bude už potřetí „můj" read-a-thon. 





PŘEČTENÉ
Dvě slova - nic moc. Tři knihy. Konkrétně tedy Autofikce od Hitomi Kaneharové, The Colony od Johna Davise a Zabiják od Zoly. O svých dojmech se víc rozepíšu v recenzích, ale ze všech knih jsem měla takový zvláštní pocit a byla jsem poměrně zklamaná ze všech tří, protože první dvě nebyly zrovna top čtivo a Zabiják byl zase neskutečně depresivní, takže jsem si ho musela dávkovat po malých částech, nebo bych se z té knihy zbláznila.


PRÁVĚ ČTU
Kromě Johnatan Strange & Mr Norell, kde se alespoň trochu posunuji, právě čtu Priscillu od Oty Ulče a The Long Utopia od Pratcehtta a Baxtera. Všechny knihy si docela užívám, ale nejprve musím dočíst Priscillu a pak se můžu vrhnout na další díl Dlouhé země, na který se těším už neskutečně dlouho a zatím je jednoduše úžasný. 


CHYSTÁM SE ČÍST
Ehm, vůbec tady nemám milion knih z knihovny! Ale i přesto se chystám na anglické knížky, protože jste si teď mohli všimnout, že čtu hodně v češtině a abych řekla pravdu, docela mi angličtina chybí. Teda, ne že bych si jí neužila dost mimo knihy, ale určitě víte, jak to myslím. Pak se taky určitě chystám na něco ve francouzštině. Záměrně nechci psát nic konkrétního, jednak stejně budu psát recenzi, jednak ještě ani nevím, co si vybrat, jestli to bude e-kniha nebo ne.


PŘÍRŮSTKY
Protože mi v srpnu přijde výplata a navíc budu mít narozeniny (ehehe!), rozhodla jsem se, že v červenci nové knihy nepotřebuji, ale přišla mi Priscilla od Oty Ulče, kterou spoustu blogerů dostalo jako recenzní výtisk a protože kniha zaujala i mě, řekla jsem si, že si jí ráda přečtu a sepíšu o ní své dojmy. Zatím jsem se snažila nečíst recenze ostatních, ale narazila jsem na nějaké spoilery negativní hodnocení, jsem tedy docela zvědavá, jak se mi nakonec bude líbit. 


IN PROGRESS...
Momentálně mám sepsané asi čtyři části Language Lab, jsem zvědavá, která projde korekturou dřív a kterou nakonec vydám, protože nápadů na články mám mraky, horší je pak realizace. Mimochodem, i letos chystám BTS neboli Back to School Read-A-Thon. Nejsem si úplně jistá, kdy proběhne, protože 1. září vychází na čtvrtek, ale všechno se dozvíte na konci srpna. :)

3 komentáře:

  1. Koukám, že ten červenec je zakletý u spousty čtenářů :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Jediná kniha, která mi něco říká, je Johnatan Strange & Mr Norell, jinak jsem úplně mimo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ako tak pozerám viacerí z nás mali tento prvý mesiac prázdnin problém prečítať viac kníh než tri :D Normálne nechápem, čo sa to deje :D Dni ubiehajú tak rýchlo, že ja nestíham ani do rúk zobrať knihu a už sa môžem pomaly chystať do školy :D Obdivujem ťa, že sa vôbec púšťaš do knihy Johnatan Stange & Mr Norell, pretože to je neskutočná bichla a síce ja bichle rada, ale na túto nemám nejako odvahu :D

    OdpovědětVymazat