7. 9. 2016

Měsíční shrnutí - Srpen

Tentokrát jsem se se shrnutím trochu opozdila, pravděpodobně to bude tím šokem z prvního září. Jako obvykle jsem se se čtením moc nepředvedla, ale na druhou stranu jsem zase udělala něco málo z povinné četby. Od září nebudu mít na čtení tolik času, ale pokusím se najít si trochu času mezi prací do školy, učením se na zkoušky, na maturitu a na přijímačky. Spánek je pro loosery! 




PŘEČTENO
Přiznám se, že s knihami, které jsem přečetla za srpen, nejsem úplně spokojená, hlavně proto, že poslední dobou mám problém se do něčeho začíst a občas se musím do čtení trochu nutit. Jako první jsem přečetla Led pod kůží od Vilmy Kadlečkové. Tahle kniha byla opravdu skvělá a brzy se můžete těšit i na recenzi. Pak ale přišlo zklamání v podobě Priscilly od Oty Ulče (taktéž brzy vyjde recenze). Na konci měsíce, v rámci read-a-thonu, jsem se pokusila přelouskat Do tmy od Anny Bolavé, která byla z velké většiny hodnocena velmi pozitivně, mě ovšem zas tolik nenadchla. 



PRÁVĚ ČTU 
Momentálně mám na nočním stolku čtyři knížky. Pořád se prokousávám Jonathan Strange & Mr Norell, nemám tušení, jestli jí ještě letos budu schopná dočíst, ale doufám, že ano, protože je to skvělá kniha. Taky jsem přečetla pár stránek z Laly od Jacka Dehnela, zatím mě moc baví, ale společně s The Long Utopia jsem ji na chvíli odložila, takže dnes bych měla, doufám, dočíst Pohřbení ve snu, sbírku detektivních povídek od japonských autorů. 



CHYSTÁM SE ČÍST
Celý můj čtecí plán se momentálně odvíjí od maturity, přijímacích zkoušek na vysokou školu a hodin češtiny (respektive referátů). V blízké budoucnosti tedy plánuji hlavně klasiku, ale pravděpodobně jí budu hodně prokládat různým jiným čtivem, převážně japonskými autory a kratšími knihami. Bůh ví, jestli ještě vůbec někdy budu mít pořádně čas na čtení!



PŘÍRŮSTKY
V srpnu mi přišla výplata. Tím je, myslím, jasné, že jsem se trošku neudržela a koupila si pár knih, které jsem už dlouho chtěla. Celkem jsem si jich koupila pět (plus jednu učebnici). Protože bude brzy vycházet český překlad a připravuje se film (nebo seriál?), pořídila jsem si domů The Girl With All the Gifts, thriller, který se točí hlavně kolem zombie. Když už jsem tedy byla na Book Depository, přišla mi ta kniha v košíku taková osamělá, takže jsem si ještě vybrala Malice od japonského autora jménem Keigo Higashino. V Levných knihách jsem narazila na John Saturnall's Feast od Norfolka a The Little Stranger od Sarah Waters. Také jsem si nemohla nechat ujít poslední knihu Františka Kotlety, Velké problémy v malém Vietnamu.



IN PROGRESS 
Momentálně dopisuji recenze, kterých tu mám asi pět, některé ještě za srpen, takže se zaměřím hlavně na ty, pak tu mám pár článků trochu mimo téma knihy, které už chci hrozně dlouho vydat, takže se můžete těšit na spoustu zajímavých (Musím se pochválit, ne?) článků, když už mi konečně po týdnu funguje internet. 

2 komentáře:

  1. Spánek je pro loosery, to sedí. Taky nestíhám tolik, kolik bych potřebovala, ale zatím to jde. :D
    Mimochodem, krásný nový vzhled! :)
    Ať ti všechno vychází. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Do čtení se člověk nemá nutit nikdy, někdy se prostě nechce :)

    OdpovědětVymazat