5. 12. 2016

Měsíční shrnutí - Listopad

Co se týče listopadu, můžu rozhodně prohlásit, že se z hlediska čtení týkalo o můj nejhorší měsíc vůbec. Z hlediska studijního byl o mnoho bohatší, k tomu se asi někdy dostanu, ale pro ty čtenáře, které by to náhodou zajímalo, šlo o to, že mě čekala jedna zkouška, na kterou jsem se v porovnání s tou loňskou musela taky učit. 





PŘEČTENO
Za listopad jsem přečetla jednu knihu. Sice byla poměrně objemná a nečetla se úplně lehce, ale přiznám se, že většinu měsíce jsem se většinu svého volného času učila, ležela jsem v posteli s nějakou nemocí naprosto neschopná čehokoliv, nebo jsem spala. Takže i když jiné měsíce sice čtu skoro denně, ale pomalu, tak tentokrát jsem po knize sáhla snad dvakrát. Nebudu vás napínat, onou přečtenou knihou je Lala od Jacka Dehnela. Můžete se těšit na recenzi, kde se rozepíšu víc o tom, jestli se mi líbila nebo ne, ale můžu prozradit, že mám trochu pozitivnější názor než ostatní blogeři, jejichž recenze jsem četla.


PRÁVĚ ČTU
Tentokrát mám rozečtené jen čtyři knihy, zázrak! Odložila jsem pouze jednu - Jonathan Strange & Mr Norell. Myslela jsem si, že budu mít čas, ale opravdu nestíhám držet krok, takže jí nechávám na dobu, kdy budu mít za sebou maturitní četbu. Ideální na svaťák! Zato jsem se ale odhodlala a mimo The Long Utopia, 2001 - A Space Odyssey a čtvrtého dílu Pragocalypsy (Nemrtvá inkvizice) jsem si na noční stolek položila Revizora od Gogola. Zatím tam jen leží, ale brzy se do něj pustím. Aktuální je pro mě Pragocalypsa a Vesmírná odysea, na kterou mám tento týden referát, hehe.


CHYSTÁM SE ČÍST
Jak jsem říkala, většinou se jedná o knižní resty a maturitní četbu. A taky četbu k oborovým testům, které nakonec budu dělat asi jen jedny. Jak jsem psala, zjistila jsem, že najednou nemám vůbec na nic čas, takže bude zázrak, jestli letos přečtu víc než pětatřicet knih. Původně jsem si slíbila šedesát, ale to jsem ještě netušila, co mě čeká za martyrium. 


PŘÍRŮSTKY
Nic jsem si nekoupila. Ale to jen proto, že čekám, co mi mí milovaní příbuzní nadělí pod stromeček. Respektive zatím jsem si objednala učebnici japonštiny, kterou dostanu od rodičů, ale ještě si budu objednávat další knihy, které ale taky dostanu pod stromeček, takže se o nich rozepíšu v prosinci. Do čtečky jsem si ale pořídila tři klasiky (Tudíž zdarma, ha!) od japonských autorů. Jsou to No Longer Human od Osamu Dazaie, Botchan od Sóseki Nacumeho a Masks od Fumiko Enči. Na všechny tři autory jsem opravdu moc zvědavá a určitě o nich napíšu recenzi, až je (někdy, možná ještě v roce 2017!) přečtu. 


CO CHYSTÁM
Mraky článků. Ráda bych sepsala článek o JLPT (Japanese Language Proficiency Test) a mých zkušenostech, pokud by to tedy někoho zajímalo, ale hlavně chystám článek o mé maturitní četbě, tedy až přečtu všechny knihy. Článek mám v rozepsaných a průběžně ho aktualizuji, takže někdy před maturitou, třeba i po Vánocích, bude k přečtení na blogu. No a samozřejmě se pokusím dohnat resty co se nedopsaných recenzí týče.



Žádné komentáře:

Okomentovat