12. 1. 2017

[Výzva] Knihy a filmy mého srdce



Zdravím! Po trochu delší době se zase hlásím, tentokrát s výzvou, kterou hodlám plnit příští rok. Jejím autorem je Lyra a její nápad (a seznam, ale o tom za chvíli) se mi zalíbil natolik, že jsem se rozhodla zapojit. 

O co jde? Níže najdete seznam, poměrně obsáhlý, obsahující mé oblíbené, ale méně známé knihy, filmy, seriály a anime. Vyberete jednu (ale můžete samozřejmě i víc) z položek ze seznamu, samozřejmě nejen mého, kterou přečtete/shlédnete. Napíšete svůj vlastní seznam a za každou knihu/film/cokoliv si připíšete jeden bodík.

Já jsem se rozhodla, že svůj seznam pojmu trochu více „japonsky", totiž že zařadím pár knih, filmů a seriálů z Japonska, které rozhodně stojí za přečtení. Myslím, že je škoda omezovat se pouze na Murakamiho, který dle mého názoru není zas až tak úžasný, i když jsem si pár jeho knih celkem oblíbila. V souvislosti s tím plánuji ještě jeden projekt, o kterém se včas dozvíte. Ale zpět k mému seznamu.

Seznam mých doporučení plus to, co jsem přečetla ze seznamu jiných budete moct najít nahoře v menu. Ke každé položce jsem se snažila napsat kratičký komentář, takže se dozvíte i něco málo o každé knize, filmu nebo seriálu. Pokud se rozhodnete zapojit, dejte mi vědět do komentářů, (nejen) knižní inspirace není nikdy dost.





2 komentáře:

  1. Skvělý nápad na seznam :) Už se těším až poznám knihy tvého srdce :) Japonskou tématiku jsem si teď také oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc pěkný nápad. A jelikož miluju seznamy, asi si časem taky něco takového stvořím! :D :)

    OdpovědětVymazat